9
fotot
Jaga:     
Naisteleht

7 soovitust tervislikuma ja ilusama nädala heaks

Siin on 7 lihtsat soovitust, kuidas uut nädalat tervislikumalt ja paremalt alustada saaksid.

1. Lisa kohvile lusikatäie vähem suhkrut. Järgmisel nädalal taaskord lusikatäie vähem ja oled enda tervise ning välimuse heaks üllatavalt palju head teinud. Kui sa aga üldse magusa kohvita ei saa, siis ka mesi on pool võitu.

(Pixabay Free Images)

2. Hakka veega sõbraks. Kui toimetad arvuti taga - olgu vesi kohe haarataval kohal. Lahkud kodust - võta veepudel teekonnale kaasa. Kui aga kraanivesi põnevust ei paku, siis viiluta apelsin, sirdun või võta sügavkülmast marjad ning muuda veejoomine lõbusamaks.

(Pixabay Free Images)

3. Väiksed sammud iga päev. Jäta lift vahele ja liigu jala - esialgu kas või ülevalt alla tulles. Jaluta poodi. Kodukontoris töötades täida näiteks enda kauaaegne unistus ja võta endale koer, kes "sunnib" sind hommikuti ning õhtuti välja jalutama minema. Käi sõbrannaga koogikohtingu asemel jalutamas - osta teepeale kaasa maitsev smuuti või soe tee ning võtke retk ette vanalinna või parki. Ideid ja võimalusi on palju!

(Pixabay Free Images)

4. Menüüsse rohkem värsket. Hakka teadlikult enda toitude kõrvale salatit sööma ja võta see osaks elustiilist. Haara kodust väljudes endaga kaasa puuvilju ning osta poest sügavkülmutatud juurvilju, mis kiirel hetkel valmivad ka 5-10 minutiga. Sügavkülmutatud juurviljad/puuviljad on meile kasulikumad kui me arvame, sest need korjatakse täpselt õigel hooajal (ehk kui nad on vitamiinirikkad) ja külmutades säilivad vitamiinid kõige paremini.

(Pixabay Free Images)

5. Mine sauna. Ehk tee kehale korralik higistamistiir, mis mõjub hästi nii imuunsüsteemile, näonahale kui ka kaalule. Kui kodus või tuttaval sauna pole, siis võta ette lõõgastav spaahommik või uuri kohalikku spordiklubi - igas kaasaegses treeningkeskuses on saun kindlasti olemas ja eks see utsitab ka trenni minema.

(Pixabay Free Images)

6. Tee nahale teene! Ehk koori seda. Lisa kaussi suhkur, mesi ja võimalusel ka aroomiõli ning koori kogu keha, alustades näiteks jalgadest. See eemaldab surnud naharakud, teeb naha pehmeks ja hoiab ära sissekasvanud karvade efekti.

(Sandrelle Beauty)

7. Joo rohkelt teed! Roheline tee on hea asendus kohvile, sest see hoiab meeled erksana, kiirendab ainevahetust ja tugevdab imuunsüsteemi.

(Pixabay Free Images)

Loe ka neid lugusid