2
fotot
Jaga:     
Naisteleht

EVELINI ELUKÖÖK: "Imeline eliksiir."

Minuga juhtus mõni nädal tagasi järgnev lugu. Sõbrad, kes peavad väikest, ent ambitsioonikat loodus- ja tervisetoodete fi rmat, kutsusid mind ning teisigi sõpru esitlusele appi. Et teeme kaubanduskeskuse tervisepäeva enda jaoks toredamaks ja tootlikumaks. Puhas ja aus reklaamivärk.

Mul polnud põhjust keelduda. Reklaamipiirangud mulle enam ei kehti ja head asja võib alati promoda. Eriti kui oled omal nahal ära proovinud ja tulemusi isiklikult tunnetanud. Suurt melu ei oodanud meist keegi, sest sääraseid degusteerimisi toimub pidevalt ja selle fi rma tooted on kallid: käsitsi Eestimaa loodusest korjatud, külmkuivatatud, ökoloogilised ja mahedad.

Seetõttu olin päris üllatunud, kui üks fotograaf meid ühtäkki ebahariliku agarusega tooteväljapaneku ees poseerima ärgitas ja tagatipuks ühele pingil istuvale eakale mehele osutades intervjuule kutsus. Huvitav, kas meedia on tõesti päriselt hakanud Eesti väikeettevõtete või terviseteemade vastu nii suurt huvi tundma? 

Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu
Oled juba lugeja? Logi sisse