Jaga:     
Naisteleht

Kõhutants viib ülekilod ja seljahädad

«Meie juurde satub viimasel ajal palju just istuva töö tegijaid, kel on pide­vast arvuti taga viibimisest ülaselg valutama hakanud. Kõhutants on kaela- ja selja­hädadega naistele väga sobiv teraapia,» kinnitavad Nõmmel tegutseva tantsu­stuudio Alhambra treenerid Heli Rägapart-Trilljärv ja Ulrike Morel.

Heli kõht on niisama treenitud väljanägemisega nagu mõnel bikiinifitnessi harrastajal. «Minu kõhulihased pärinevad ainult tantsutundidest,» naerab treener, kes peale traditsioonilise kõhutantsu harrastab ka selliseid alamstiile nagu American Tribal ja Tribal Fusion. «Seda peab muidugi ütlema, et teen oma õpilastega tundides kõhulihastele jõuharjutusi. Tore ju, kui on lihased, millega «lainetada»,» selgitab ta ja lükkab ümber arvamuse, nagu sobiks kõhutants vaid eelneva treeningukogemusega inimestele. «Lausa vastupidi! Just vormikamad võiksid kõhutantsutundidest alustada. Esiteks on seda väga lõbus õppida ja teiseks kaob tantsides kiirelt suur hulk liigseid kilosid.»

Hästi sobib kõhutants ka neile tulevastele emadele, kel selle harrastamise varasem kogemus juba olemas – kõhutants valmistab naisi ette sünnituseks ja aitab sellest taastuda. Tants mõjub ergutavalt ka seedimisele, masseerides eranditult iga siseorganit – tantsija keha on plastiline nagu ussil, ka sisemised lihased töötavad.

Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu
Oled juba lugeja? Logi sisse

Loe ka neid lugusid