Jaga:     
Naisteleht

Fitnessi staar Kayla Itsines jagab eelseisvaks nädalaks toimivaid kaalulangetusnippe

Maailmakuulus fitnessi staar ja kaalulangetusprogrammi SWEAT üks loojatest Kayla Itsines jagab kaasloojatega lihtsaid ja toimivaid nippe, mis aitavad uuel nädalal tervislikke valikuid teha ning eesmärkidest kinni pidada.

1. Ära jaga toitu halbadeks või headeks, suhtu toitu kui toitu. Liigitamine võib psüholoogiliselt halvasti mõjuda. Püüa anda kehale seda toitu, mida ta soovib.

2. Kaota enda sõnavarast ära "süütunne". Isegi, kui eksid - sa oled inimene. Homme on uus päev ja püüa uuesti. Ära piitsuta ega sunni end, sest nii ei kesta tervislik teekond kaua.

3. Hoia silm peal enda isudel. Ehk ei isuta sind rämpstoit ise, vaid mõni toitaine seal sees? Rasvad? Proteiin? Püüa sellele isu tekkimisel alati mõelda ja analüüsida.

4. Täiesti piisav on 3 korda nädalas trennis käia ja teha 28 minutit harjutusi.

5. Kehalise aktiivsuse juures pole õiget ega valet - mõistlik aktiivne liikumine mistahes vormis on alati hea.

6. Sea väikseid eesmärke ja nende täitumisel tähista neid.

Kayla Itsines jagab iganädalaselt enda sotsiaalmeedias fotosid tublidest muutujatest, mis on motivatsiooniks nii mõnelegi. Vaata ja kogu inspiratsiooni - kõik on võimalik, kui vähegi tahta!

Loe ka neid lugusid