Jaga:     
Naisteleht

Sandra Vabarna uuest elust: „Olen õnnelikum ja ärritun palju vähem. Pidin ostma ka number väiksemad riided.“

Sandra Vabarna otsustas 1. septembril käima lükata uue väljakutse, mille eesmärk on 100 päeva järjest teha midagi sellist, mida ta kogu aeg on tahtnud/soovinud teha. Väljakutse on läinud igati positiivselt ja sellega on liitunud ka mitmed Sandra sõbrad/fännid.

Tänaseks on 100st päevast läbi pisut üle poole ja täpselt poole peal tegi Sandra ka kokkuvõtteid. "Keha ja meel on väga rahul! Üldiselt olen rõõmsam, õnnelikum ja ärritun palju vähem," rõõmustab ta positiivsete tulemust üle. "Pidin ostma ka number väiksemad riided."

Lisaks on Sandra kogenud tohutuid edusamme nii tervises kui elus üldiselt! Küll aga oli ta nõus avameelselt jagama ka pisemaid ebaõnnestumisi, mis teda eesmärkide saavutamisel kimbutasid.

Sandra seadis endale eesmärgid, mida ta iga päev teeb/jälgib:

1. jooga
2. reiki
3. 10 000 sammu
4. trenn (5 korda nädalas)
5.suhkrust, nisujahust ja töödeldud toitudest prii söögilaud
6. kõige rohkem üks tass kohvi päevas
7. vähemalt 30 minutit erialast tegevust (pilli harjutamine);
8. kõige rohkem üks film või seriaaliosa päevas
9. minimaalselt 30 minutit enne magamaminekut ei vaata ekraane

Kuidas tal läinud on?

1. Jooga - olen teinud joogat iga päev ja peamiselt hommikuti ning see on juba saanud sama normaalseks nagu hammaste pesu!
2. Reiki - 50 päeva olen suunanud ja jälginud enda energiat ja mõtteid.
3. Sammud - üle 500000 ehk üle poole miljoni sammu on juba tehtud!
4. Trenn - lõpetasin ühe jooksurakenduse 8 nädalase väljakutse ja jooksin 50 päevaga 24 korda ja läbisin umbes 140km. Tegin ka juurde fitness harjutusi. Ja Eestis olles käisin rulluisutamas. Keha on mõnusas toonuses.
5. Toitumine - plaan oli loobuda nisujahust, suhkrust, töödeldud toitudest. Ja süüa mõõdukalt ja tervislikult. Umbes 90% päevadest suutsin seda kõike teha. Mõnel nõrkushetkel liialdasin kogustega. Mõnel üksikul korral sattus toidualauale ka nisujahu ja/või töödeldud toit. Aga suurim üllatus on see, et viimased 10 päeva ei ole tahtnud üldse liha, kala, muna süüa. Keha eelistab taimset toitu.
6. Üks kohv päevas - see plaan on üles-alla käinud. Alguses läks hästi, siis jõin veidi rohkem ja lõpuks ei joonud üldse.
7. 30 minutit erialast tegevust päevas - olen pilli harjutanud kokku 25 tundi! Ja teinud ka mõne uue loo.
8. Üks seriaal/film päevas - 90% ajast oli sellega väga hästi. Mõnel korral vaatasin veidi rohkem.
9. 30 minutit enne magamaminekut ei vaata ekraane - sama lugu, 90% see plaan õnnestus. Mõnel korral andis ikka süvenenud harjumus järgi. Aga tänu viimasele kahele punktile olen selle aja jooksul lugenud läbi 5 raamatut! 

"Meelemürkidest hoidusin ka 98% päevadest, ainult Tšiilis tarbisin paar korda väikses koguses alkoholi. Ja nüüd on täpselt 50 päeva veel ees! Ootan põnevusega!"

Loe ka neid lugusid