Pere ja lapsed

NAISTELEHE PSÜHHOLOOGIATEEMALINE PODCAST IGAL TEISIPÄEVAL!

„MÕTTEKOHT“ | Miks ja kuidas teadlikult tähelepanu koondamist treenida? 

Silja Paavle, 9. juuni 2020, 13:05
Foto: PantherMedia/Scanpix
Ajal, mil meil on terve maailm taskus ning kihk paljust igal ajahetkel osa saada suur, on oskus tähelepanu koondada ja keskenduda õnnelikkuse, igapäevase toimetuleku ning ka läbipõlemise ennetamise võti. Kuidas selles kaoses kontroll oma elu üle haarata? Üks viis on kasutada keskendumisharjutusi Vaikuseminutite programmist, räägib värskes Naistelehe psühholoogiateemalises taskuhäälingu saates „Mõttekoht“ Vaikuseminutite tegevjuht Nelli Jung.

Seda, et harjutused on Vaikuseminutite kursused vähendavad stressi ja väsimust ning on head ärevuse ennetamisel, kinnitab ka Tartu Ülikooli teadlaste hiljutine uuring. Harvardi Ülikoolis läbiviidud uuring kinnitab, et oskus keskenduda ning hetkes kohal olla teeb õnnelikuks - kui mõte uitab ringi, on inimestel lihtsalt kalduvus keskenduda negatiivsele

Kuid samamoodi võib sellest kõigest kasu olla ka peresuhete hoidmisel praegusel ajal, kui elus on palju segadust ja ärevust ning omavahelisel  suhtlemisel on konfliktid kerged tekkima. Ning kõige selle omandamiseks ei pea minema kursustele – Hooandja platvormil kogutakse just praegu raha kõigile kättesaadava videokursuse loomiseks.

Aga kuulake ise, mida Vaikuseminutid endast lähemalt kujutavad, millist kasu võiks neist olla meile kõigile ning tehke läbi ka Neli Jungi soovitatud harjutused, millest on hetke tabamiseks abi.

Vaikuseminutite tegevjuht Nelli JungFoto: Erakogu