Suhted

5 tervislikku harjumust, mis sütitavad ka seksuaalelu 

Naisteleht.ee, 27. juuli 2020, 16:05
Foto: Unsplash
Vahel tekib tunne, nagu öeldaks meile kogu aeg, mida teha. Söö rohkem lillkapsast. Proovi seda treeningut, et saada vapustav pepu. Mediteeri igal hommikul. See on väsitav, kui oleme pidevalt survestatud midagi tegema ning keegi pole uurinud, kuidas see mõjutab meie tervist ja keha. The Everygirl parandab selle vea ja  toob välja viis harjumust, mis turgutavad nii keha kui ka seksi!

Selle asemel peaksime keskenduma lihtsatele, praktilistele ja tervislikele harjumustele, mis päriselt ka aja jooksul meie elu muudavad. Tervislike harjumuste vastuvõtmine võib parandada kõiki elu valdkondi – ka voodis hullamist. Niisiis, kui lisame need harjumused oma igapäevasesse rutiini, toimub midagi enamat kui energia ja enesekindluse suurenemine.

Siin on viis peamist harjumust, mis mõjuvad positiivselt tervisele ja ühtlasi on kasulikud ka libiidole.

1. Hoia töö magamistoast eemale

Samal teemal

Me kõik oleme seda teinud – istunud voodis, sülearvuti jalgadel, ja e-kirju lugenud või telefonis skrollinud Instagramis. See tundub süütu tegevus, kuid aja möödudes hakkad tähele panema, et on keeruline lülitada peast töömõtteid välja, kui oled magamistoas. Järgmisel hetkel koostad sa oma peas juba nimekirja asjadest, mida on vaja teha, samas „seda“ asja tehes.

Lihtsaim viis selle vältimiseks on üldse mitte tehnoloogiat magamistuppa tuua. Ei mingit Instagrami ega e-kirju enne magamaminekut. Loo koju eraldi nurk töötamiseks ning jäta voodi magamiseks ja muudeks aktiivseteks-kirglikeks tegevusteks.

Nii oled sa rohkem kohal ja keskendud oma partnerile. Kui lased tööl ja muul end ümbritseval veidikesekski minna, naudid rohkem hetki koos partneriga. Vähem stressi, parem seks – kõik võidavad!

2. Treeni

Ilmselgelt, regulaarne treenimine on sulle hea. Me kõik teame seda. Kuid füüsiline koormus avaldab ka seksuaalelule hämmastavat mõju (veel üks suurepärane põhjus, miks trenni minna).

Treening on suurepärane viis stressi vähendada. See mitte ainult ei aita stressiga toime tulla, vaid ka vabastab endorfiine. Stress on aga üks suurimaid põhjuseid, miks naised oma libiido kaotavad. Nii et kui tahad paremat seksi, katsu esmalt stressi ohjata.

3. Suhtle

Partneriga suhtlemine on enamat, kui lihtsalt „kuidas tööl läks?“ küsimus iga päev. See on oluline igas suhtes, et õppida ja kasvada koos partneriga. Sädeme emotsionaalselt elus hoidmine aitab säilitada magamistoas kirge. Minge tõelisele kohtingule, avastage koos mõni uus hobi ja harjutage aktiivset kuulamist. Kui annad partnerile märku, et päriselt kuulad teda, muutuvad teie suhted veelgi paremaks.

Lisaks sellele, et õpid partnerit paremini tundma, muudab see ka teie seksuaalset suhtlemist. Võid öelda talle, et soovid proovida midagi uut (positsiooni, rollimänge või muud) või rääkida sellest, mis teile voodis meeldib ja mis mitte.

Tee sellest harjumus – oma partneriga seksist rääkimisest. Tõsi, see võib tunduda ebamugav ja pisut veider, kuid see võib aidata parandada teie mõlema kogemusi.

4. Küsi asjatundjatelt nõu

Ära karda rääkida ekspertidega, kui sul on küsimusi oma seksuaalelu kohta. Ükskõik kui tühised või ebaolulised need küsimused ka ei tunduks, on need õigustatud. Pane oma küsimused ja mõtted kirja ning võta jutuks järgmisel vastuvõtul arsti juures.

5. Maga rohkem

Uni on põhimõtteliselt kõikehõlmav ravi – stress, akne, kehavalud ja jah, hea seks! On palju uuringuid, millest selgub, et rohkem seksi tähendab paremat und. Aga ka vastupidi – korralik uni tähendab head seksi, sest unepuudus võib tõsta kortisoolitaset kehas ja vähendada suguhormoone.

Kellel meist oleks energiat voodis hullamiseks pärast rasket tööpäeva, õhtusöögi vaaritamist, laste magama panekut ja endale aja võtmist Netflixi seltsis. Korralik uni on õigus, mitte luksus.

Investeeri mõnusasse voodipesusse ja korralikku madratsisse. Muuda oma magamistuba tõeliselt oaasiks, kus on hea lõõgastuda.