Ilu ja mood

Luksuslik pesupood oli sunnitud eemaldama vaateaknalt mannekeeni, kes oli liiga kondine 

Toimetas Geidi Raud, 15. mai 2014, 12:13
Kondine modell La Perla vaateaknal.Foto: Twitter/Michael Rudoy
Itaalia luksuspesubrändi La Perla New Yorgi esinduspoe klientide silma riivas vaateaknal olnud kõhetu mannekeen, kellel lausa ribkikondid näha olid. Pärast seda, kui sotsiaalmeedias algas mannekeeni üle arutelu, ei jäänud peol üle muud, kui kõhn modell vaateaknalt eemaldada.

Tähelepanelik klient tegi mannekeenist pilti ja postitas selle Twitterisse, mis algatas arutelu selle üle, miks peavad pesumannekeenid nii kondised olema, kirjutas Huffington Post.

La Perla esindaja sekkus arutellu juba mõne tunni möödudes ja teatasm et mannekeen on poe vaateaknalt eemaldatud ja tulevikus seda enam sinna seisma ei panda.

See aga inimeste nördimust ei leevendanud ja Twitteris säutsuvad edasi toitumishäirete raviga tegelevad isikud, kes mõistavad nii kõhna mannekeeni kasutamist hukka.

"Brändid nagu La Perla peavad aru saama oma sotsiaalsest vastutusest, sest pesupoodidel on suur mõju naiste enesekindluse ehitamisel. Seega peaks kõik läbi mõtlema ja võtma vastutuse kehatüüpide ja -kujude eest, mida nad edendavad," säutsus pluss-suurusele mõeldud ajakirja SLiNK asutaja Rivkie Baum.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
jaane.tomps@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee