Ilu ja mood

Viska pilk peale! H&M näitas esimesi pilte uuest eksklusiivkollektsioonist! (1)

Õhtuleht.ee, 25. november 2015, 14:40
Foto: H&M
H&M kergitas saladuseloori järgmise aasta aprillis lanseeritavalt H&M Conscious Exclusive kollektsioonilt. Nimelt sünnib kollektsioon koostöös Pariisis Louvre'is asuva Musée des Arts Décoratifs'iga, mille arhiividest on kollektsioon ka inspireeritud. Kollektsioon tuleb müüki samal päeval, mil avatakse näitus "Fashion Forward - Three Centuries of Fashion."

Kampaania reklaamnägu on Pariisist pärit kunstiline juht, stiili-ikoon ja jätkusuutlikkuse eest võitleja Julia Restoin Roitfeld.

"Sellise unikaalse projekti saadik olla on suur au. Leian, et kunsti- ja moeajaloo kasutamine inspiratsiooniallikana on lihtsalt briljantne idee. Eriti kuna tegemist on tulevikumoodi kujundavatest jätkusuutlikest ja innovaatilistest materjalidest loodud kollektsiooniga," sõnab Julia Restoin Roitfeld. Julia on tuntud oma kordumatu personaalse stiili poolest, kehastades hooletult, teadlikult ja modernselt rõivastuvat naist.

Uue Conscious Exclusive kollektsiooni loomisel tegi H&M väga tihedat koostööd muuseumiga, et leida inspiratsiooni erinevate ajastute moekogudest ning ka selliste kunstnike töödest nagu Gustave Moreau. Tulemusena teostunud glamuurne punase vaiba rõivaste valik on läbi imbunud ajaloo esteetilisest pärandist ning võlust.

"Tõstsime selle kollektsiooniga jätkusuutliku moe idee uuele tasandile. Töötades uute innovaatiliste materjalidega nagu taaskasutatud klaasist valmistatud pärlite ning ümbertöödeldud teksakangast valmistatud Denimite'iga, oleme loonud kaasaegsed rõivad, mida iseloomustab väljapeetud sarm," tõdeb H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

H&M on eelseisva näituse eksklusiivsponsor. Väljapanekul esitletakse muuhulgas esemeid ka H&Mi arhiivist, sealhulgas ühte komplekti H&Mi esimesest koostööst disainer Karl Lagerfeldiga, mis leidis aset 2004. aastal, ning ühte komplekti uuest Conscious Exclusive kollektsioonist.

Täiskollektsioon, mille moodustavad rõivaesemed ja aksessuaarid naistele, jõuab 7. aprillil müügile 180 poodi üle maailma ning veebikauplusesse.