Naisteleht

PANE KÕRVA TAHA: 6 jooki, mis aitavad paremini uinuda! 

Naisteleht, 1. detsember 2016, 23:23
Foto: ALDO LUUD
Meil kõigil on välja kujunenud rutiin, mis aitab meil uinuda - mõnele sobib soe vann, teisele aga mõne raamatu lugemine. Mis saab aga siis, kui rutiin alt veab ja ei tööta? Meie otsisime välja 6 jooki, mille järele saad kas kapist või külmikust haarata!

#1 Kummelitee. Tema toimesse on usutud aastaid ja mitte asjata. Uuringud on tõestanud, et kummelitee joomine tõepoolest rahustab meid. Ent kindlasti tuleks jälgida juhendeid ja lasta sel tõmmata täpselt nii kaua, kui paki peale kirjutatud on.

#2 Kirsimahl peamiselt just melatoniini-sisalduse (unehormoon) tõttu ja see aitab kiiremini uinuda.

#3 Piim. Selgus, et klaas piima aitab enne magamajäämist rahuneda ja stressi maandada. 

#4 Mandlipiim. Kui aga sinu organism tavapiima ei talu, proovi juua mandlipiima. Mandlis sisalduv kaltsium ja magneesium tagab pika ja rahuliku une.

#5 Banaanismuuti. Pärast õhtust trenni tee endale üks banaanismuuti mandlipiima ja näiteks maapähklivõiga. Banaanis sisalduv magneesium, kaalium ja aminohapete alla kuuluv trüptofaan tagab rahuliku une ja hoiab ära lihaskrambid.

#6 Mesi. Ehk joo midagigi meega või lisa ülalnimetatud jookidele vett.

Samal teemal

6. jaanuar 2017, 12:05
Kas tead, kuidas LED-valgus võib tervist ohustada?

TOIMETAJA

+372 5295 983
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee