Ilu ja mood

GALERII | Vaata Kriss Sooniku üliseksikat pesušõud! (11)

Õhtuleht.ee, 24. oktoober 2016, 10:44
Foto: Erlend Staub
Laupäeval esitles pesubränd Kriss Soonik TFW laval peomeeleolust kantud moeetendust “The Morning After”. Moepublikuni jõudis kooslus imekaunist pesust, kutsuvatest rütmidest ja vimkaga vürtsitatud šõust.

“The Morning After” avas uudishimulikele pilkudele ukse kaunite naiste peojärgsesse hommikusse, jutuvestjaks aga pesu Kriss Sooniku värskeimast kollektsioonist.

Kriss Sooniku seekordse kollektsiooni fookuses oli kuldne tripidetail, mida on kasutatud ootamatutes kohtades kaunistuse ja funktsionaalse lisandina. Disainer on tripidetaile kasutanud oma kollektsioonides juba aastaid ja alati omamoodi erilisel moel. Kriss Sooniku pesu juures on tripid pigem näitamiseks kui peitmiseks ja nõnda leiavadki nood kombineerituna trikotaažiga tee buduaarist igapäevamoodi.

Kriss Soonik Loungerie bränd sai alguse pea 7 aastat tagasi, Eestisse jõuti aga alles 2011. aastal, kui brändi asus esindama pesupood Ulakas Kaunitar. Kriss Sooniku disainpesu eripärana paistab silma  see, et enamus sellest on kantav ka ülerõivastena.

Kogu Kriss Sooniku looming toodetakse Eestis. Lisaks leiab brändi viieteistkümnest riigist üle kogu maailma, eksootilisematest kohtadest näiteks Saudi-Araabia ja Jaapan. Bränd on kogunud tunnustust moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan ja Style.com.