Naisteleht

6 tervislikku harjumust, millega alustada KOHE! 

Naisteleht, 2. jaanuar 2018, 14:58
 Pixabay
Kui sinu "uue aasta lubaduste" seas on enda elule ka veidi tervislikum muutumine teha, siis need nõuanded on mõledud just Sinule!

1. Võta söömiseks aega. Ära krahma toitu alla samal ajal meilidele vastates või telefoniga rääkides, vaid võta söömiseks aega. 

2. Tõmba tund enne uinumist "juhe seinast" välja. Suhtu tõsisemalt enda unekvaliteeti ja telefonis surfamise asemel loe näiteks raamatut. Või võta soe vann. Usu, hommikune ärkamine saab endale täiesti uue väärtuse!

3. Hommikuti joo sooja vett sidruniveega. See teeb meele ärksaks, paneb ainevahetuse tööle ja annab mõnusa vitamiinilaksu!

4. Kõnni iga päev vähemalt tund.

5. Võta külma dušši. Ita Everi krapsaka ea saladus on see, et ta käib iga päev külma duši all. Nii et sellel väitel on tõsi taga!

6. Kanna veepudelit endaga igal pool kaasas. Nii tagad vajaliku päevase veetarbimise koguse!

 Pixabay

Samal teemal

27. aprill 2018, 10:50
90 sekundi pikkune nõks, mis äratab sind kohvist paremini
13. juuli 2017, 15:48
Miks ei tohi äratuskella edasi lükata?
26. detsember 2016, 15:30
Kõht pühadesöökidest punnis? Need toidud aitavad!

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2505
levi@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee