Naisteleht

Istuv töö? 8 lihtsat soovitust, kuidas rohkem liikuda!  

Naisteleht, 6. veebruar 2018, 20:37
 Pixabay
Kui sul on istuv, ent piisavalt pingeline töö ja õhtul lisaks liikumisele pealtnäha aega üle ei jää, siis ehk aitavad need 8 soovitust kaasa sellele, et istuvat tööd natukene aktiivsemaks muuta.

Lisaks heale enesetundele tuleb mõelda ka tervisele, sest on teaduslikult tõestatud, et istuv töö tõstab südamehaiguste riski ja võib tekitada diabeeti.

1. Tõmba endale äpp nimega Stand Up! - see tuletab teatud aja tagant meelde, et on aeg liigutada.

2. Kohtumised planeeri kontorist välja. Nii keskkonna vahetusele kui liikumisele mõeldes on see igati mõistlik mõte.

3. Tee jalutuskäigud ümber enda laua võimalikult pikaks. Ehk ära kõnni printerini kõige otsemat teed, vaid mine teadlikult veidi ringiga.

4. Külasta kolleege. Eriti neid, kes asuvad mitu korrust üleval- või allpool!

5. Jaluta ringi, kui räägid telefoniga. Ühenda kasulik veel kasulikumaga ja samal ajal kui sa ei pea olema otseselt arvuti taga, siis seisa püsti.

6. Kõnni treppi mööda. Isegi, kui korruseid on 5! Trepist kõndimine pidi olema üks paremaid treeninguid üldse.

7. Joo vett väiksemast tassist. Ja sea endale eesmärgiks seda võimalikult tihti täitmas käia. 

8. Korista enda lauda iga päev. Taaskord võimalus liikumiseks ja lisaks tuled hommikul tööle hea tujuga!

 Pixabay

Samal teemal

19. aprill 2018, 21:00
Südamearst: kas või osa puhkusest peaks olema selline, et ei tee mitte midagi
14. juuli 2017, 09:43
Kümme nõksu, mis aitavad kõndides vormi saada
13. juuni 2017, 09:40
Vaid 15 minutit kõndimist päevas vähendab enneaegse surma riski

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee