Naisteleht

Taiji sobib ka hommikuvõimlemiseks: 5 näpunäidet, kuidas energia liikuma panna 

Kaire Kenk, 26. november 2017, 07:00
 Daisy Lappard
«Taiji on nagu iseendale nõelravi tegemine, energiate viimine ühest punktist teise koos sügava ja korrastatud hingamisega,» kirjeldab nn sisemiste võitluskunstide hulka kuuluvat treeningut Leino Laurimäe, kes õpetab seda Rein Siimu Taiji Koolis.

Taiji’s on kõike – nii kehalist koormust kui ka meele rahustamist. «See, mis paistab aeglase õõtsumisena, on olemuselt närvisüsteemi rahustav liikumine, mis aitab viia mõtted ja eluenergia voolavasse rütmi,» kirjeldab treener. «Kui eluenergia qi voolab vabalt, on inimene terve, loomulik ja tugev. Taiji’d õppides muutub kogu sisseharjunud keha kasutamise mehhanism, mistõttu võibki see kõrvaltvaatajale kummaline paista.»

«Olen mõelnud, et taiji on metsa peegeldus linnapildis. Õpime tundides olema loomulikud, just sellised, nagu sügaval sisimas tunnetame. Püüame endas taastada n-ö algsed seaded,» sõnab treener. Taiji’s õpitakse kasutama oma sisemist jõudu. «See on ju peamine liikuma sundiv tegur. Püüdleme sellise seisundi poole, et jõudu, tahtmist tegutseda jätkuks kogu aeg.»

Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu
Oled juba lugeja? Logi sisse

 

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee