Jaga:     
Naisteleht

VÕIMLEMISKAVA | Raputa maha pühadepekk!

Kui andsid uusaastalubaduse end rohkem liigutada, aga jõusaali pole mahti minna, pane mängima lemmikmuusika ja tee endale veidi ruumi otse elutoas. Spordiklubi MyFitness treener Gea Simson jagab tõhusat kodustesse tingimustesse sobivat treeningukava.

Vajad kaht väikest käte­rätikut või papptaldrikut – midagi, mis oleks kindlalt jala all ja libiseks põrandal hästi. Enne treenima asumist tee viis minutit sooja, näiteks tantsi omaette! Soorita iga harjutust vähemalt 10–15 korda järjest ja kokku kolm seeriat.

Kas kodus võimlemisest on ikka kasu?

MyFitnessi treener Gea ­Simson: «Ikka on! Pea aga meeles, et vaja on järjekindlust. Kui teed treeningukava vaid päeval, kui ostsid Naistelehe, ja võib-olla paar korda veel, siis tulemusi ei saa. Kui teed neid harjutusi regulaarselt kolm korda nädalas, näitab peegel kahe kuu pärast juba esimesi positiivseid muutusi!»

Kogu võimlemiskava leiad värskest Naistelehe digiajakirjast!

Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu
Oled juba lugeja? Logi sisse

Loe ka neid lugusid