Jaga:     
Naisteleht

8 SOOVITUST: kuidas kaotada kaalu, kuid oled jõudnud neljakümnedatesse?

Meie ainevahetus aeglustub meie vananedes, mistõttu peame me muutma ka midagi oma elustiilis. Mida sööme, millistes kogustes. Mis trenni teeme, kui sageli - see kõik vajab muutmist!

Bright Side kogus kokku kaheksa soovitust, mis aitavad kehakaalu saada kontrolli alla neljakümnendates.

1. Vali õige trenn

Ainevahetus aeglustub, mistõttu on oluline teha iga päev 30 minutit kardiotrenni. Lisaks tuleks ka 4-5 korda nädalas treenida vastupidavust.

Lihasmass on oluline, sest aitab sul ka rohkem kaloreid põletada. Iga päev tuleks teha vähemalt 10 000 sammu, et püsida terve, heas vormis ja tujus.

2. Sea realistlikud eesmärgid

Kuigi kõik tahaks kiirelt saleneda, siis pole see tulemus püsiv. Ei leidu ühtegi imedieeti ega rohtu, mis aitaks. Pigem aeglasemalt ja püsivalt! Oluline on ka seatud eesmärk ja aeg. Ära enda kehalt üleliia nõua.

3. Tarbi piisavalt vitamiinirikast toitu ja vitamiine

4. Püsi graafikus

Hilisõhtused snäkid ja õgimine sind eesmärgini ei vii. Oluline on võtta kõike rahulikus tempos, kuid endale seatud eesmärkide nimel pingutada ja reegleid järgida.

5. Ära unusta puhkamist

Puhkus ja uni on sel teekonnal väga olulised.

6. Kuumus maha

Sa ehk ei usu, aga madalam temperatuur suurendab rasvapõletust.

7. Joo piisavalt vett

8. Lase oma tervist kontrollida

0 kommentaari

Loe ka neid lugusid