5
fotot
Klikkklakk on 2016. aastal loodud Eesti lastemoe bränd (Klikkklakk )
Jaga:     
Mood

TFW | Uuenduslik lastemoe bränd Klikkklakk toob lavale lõbusa linnadžungli (1)

Klikkklakk on 2016. aastal loodud Eesti lastemoe bränd, mis pakub mängulisi ja uuenduslikke, kuid samas lihtsate lõigetega riideid, mida lapsed saavad ise kaunistadaja dekoreerida.

Rõivastel asuvatele trukkidele saab kinnitada kraesid, lipse, taskuid, kapuutse, sallkraesid ning põnevaid vildist loomi, numbreid, tähti ja kujundeid.

Teadagi võivad kiirmoe lasterõivad tänavapildis korduda ning mõnikord lasteaias või trennis vahetusse minna. Klikkklakki tooted ei kordu kunagi, sest oma soovi järgi kujundades säilib originaalsus ning tuleb esile lapse isikupära.

Kevadise Tallinn Fashion Weeki lastemoe päeval ehk 24. märtsil tuleb esitlusele uhiuus Klikkklakki kollektsioon, mida iseloomustavad puhtad värvitoonid, mille koosmõjul detailidega võib tekkida midagi täiesti ootamatut. Uue kollektsiooni värvid on suuresti vastulöök kiirele ja tempokale värvigammale, mis mässib meid iga päev enda sisse.

Tegemist on toonidega, mis sobituvad "linnadžunglisse" väga hästi ning just selleks, et eristuda ja kulgeda omas rütmis. Rõivad on avarad, lihtsa joonega ning sobilikud kõikjale, kuhu lapse päev teda viib.

Disainer Marta Mooratsi sõnul iseloomustavad kollektsiooni sel korral tänapäeva Jaapani stiil ja värskete värvide kombinatsioon läbi lihtsate ning selgete vormide. Rõivaste ajatus seisneb mustrite puudumises - soetatud lasterõivaid saab värskendada hoopiski detailide muutmisega, mis säästab nii rahakotti kui keskkonda liigsete, emotsioonidele tuginevate kulutuste eest. Tänu universaalsetele lõigetele saab sama toodet kanda kindlasti rohkem kui üks laps.

Klikkkklakki idee sündis mitme ema koosjõul - tekkis tunne, et sellisel tootel, mida laps saab ise kaunistada, võiks olla turgu. Ideele saadi ka kinnitust internetiotsingutest, mis kinnitasid sellise toote puudumist Euroopas ja ka mujal maailmas. Mõtte teostus nõudis julget pealehakkamist, kuna õigete trukkide leidmine ja toimivate süsteemide väljatöötamine oli pikk ning kulukas protsess. Ehkki täna on leitud õige süsteem ning seeläbi on Klikkklakki toodetel hea kvaliteet, ei ole tootearendus kunagi päriselt lõppenud - ikka ja jälle tuleb uusi mõtteid, mida katsetada ning seejärel alles klientidele tutvustada.

Täna tegutsevad firmas neli aktiivset naist: Liisianne, Laura, Silvia ja Marta. Kõigil neljal on kodus sirgumas kaks last, kes inspireerivad ja annavad uusi ideid läbi oma erinevate arenguetappide.

Valdavalt on Liisianne vastutav tootearenduse, kvaliteedi, turunduse ja müügi eest. Laura vastutusvaldkonda kuulub aga ettevõtte numbri line pool ehk aruandlused, ladu jne. Silvia arendab brändi identiteeti ja visuaalset pilti ning Marta paneb paberile kõik head disainiideed ja vastutab toodangu valmimise eest. Kuna tiim on väga hea sünergiaga, siis kindlasti ei ole ülesanded kivisse raiutud - kõik neli naist on teadlikud päevakorral olevatest teemadest ja toetavad seal, kus vaja.

Klikkklakki värskeim kollektsioon jõuab TFW lavalaudadele laupäeval, 24. märtsil asetleidval lastemoe päeval. Etendus toimub koos Kalamaja Printsessiga kell 19.00 Kultuurikatlas.

TFW piletid on müügil Piletilevi müügipunktides. 

Tallinn Fashion Week lennutab moerahva Kultuurikatlasse 22.-24. märtsil 

 

Print

1 kommentaar

X
xxx  /   21:27, 22. märts 2018
Väga hea brändinimi mis lastele väga meeldib ja jääb meelde ka vanematele .