Jaga:     
Naisteleht

Kes peaks Janika Sillamaa arvates kinni maksma Elina Nechayeva lavasõu? (37)

Läheneb Eurovision, kus Eesti esindajat Elina Nechayevat peetakse üheks favoriidiks. Hiljuti selgus aga, et lavasõus kasutatava Elina kleidi projektsioon läheb maksma 65 000 eurot, summa, mille leidmiseks meie delegatsioon suuri pingutusi teeb. Mida arvad sina, kas selle raha peaks välja käima Eesti riik või on muid võimalusi, kuidas olukord lahendada?

Janika Sillamaa, laulja - Riik peaks tagama rahastuse

«Eesti laulul» ja Eurovisionil osalemine on Eesti Rahvusringhäälingu korraldatud üritus, kus valitakse parimat laulu esindamaks meie riiki. See pole eraprojekt. Osaleb Eesti, mitte Elina, kes lihtsalt esitab talle kirjutatud lugu. Minu arust on elementaarne, et riik vähemalt püüab leida võimalusi võiduloo lavasõu finantseerimiseks. Kuna Eesti (või siis ERR, kes kooskõlastab oma otsused Eesti riigiga) otsustas lauluvõistlusel osaleda, tuleks selles otsuses ka lõpuni minna ja aesineda igas mõttes professionaalselt. Arvan, et riik peaks tagama finantseeringu. See, kas ta saavutab selleks kokkuleppe erasektoriga või leiab muid vahendeid, on finantseerija otsus.

Mida arvad sina, hea lugeja?

19 kommentaari

N
noo  /   08:47, 11. apr 2018
ehk jääks tegelane oma liistude juurde. Paljud esindavad Eesti riiki, kuid pole veel kuulnud, et näiteks sportlased või teadlased seavad esindamise eest riigile tingimusi. Eurovisiooni on ERR projekt, las maksavad palju jõuavad. Kui ei saa ülipeent showd siis tuleb teha vähem vinge. Teine variant on, et ERR leiab selle raha, kasvõi juhtkonna palku-preeimiaid kokku tõmmates.
A
arvaja  /   12:23, 12. apr 2018
Ka sportlased ei käi oma raha eest tiitlivõistlustel riiki esindamas, ja vastavalt tasemele saavad ka toetusraha treenimiseks
M
Mina  /   09:05, 11. apr 2018
Arvan täpselt sama! Maksmine ei ole Elina asi. Tema asi on laul esitada võimalikult hästi.
M
Mina ka  /   09:31, 11. apr 2018
Mina arvan, et kui laul esitatakse Eesti Laulule ja tehakse sinna juurde mingi lavashow, siis need, kes laulu konkureerima panevad sellise showga peaksid hindama ka oma võimekust vähemalt samal tasemel show Eurovisioonile viia. Kui seda võimekust ei ole, siis tuleks esineda tagasihoidlikuma showga, mida lubada suudetakse, mitte hiljem halada, et oi raha pole. Ehk siis Elina meeskond, kes sellise show kasuks otsustas, peab leidma ka raha selle show viimiseks Eurovisioonile, mitte riik ega ERR.
  /   13:31, 11. apr 2018
Meeskon
  /   13:33, 11. apr 2018
Meeskond ongi riik ehk ERR.
E
Enyd  /   09:32, 11. apr 2018
Mina jällegi arvan, et riik peaks võimaluse leidma. Kui maksab keegi teine ja Elina võidabki, siis on riik esimene - et meie Elina! Sama lugu on ju sportlastega ka, alles siis kui sportlane ise, omal jõul on kuhugi jõudnud, siis on ta korraga meie Kerli või meie Johanna. Riigile poleks see 65 000 mingi summa, igasuguste jamade peale raisatakse palju rohkem.
J
jah,   /   10:18, 11. apr 2018
see on minu 15 a.pension mille saab kõigest 3 min.sirgeks tõmmata
L
Liisu  /   10:29, 11. apr 2018
Täpselt minu arvamus. Et siis pärast halada : "Me tegime kõik: Nutsime, aga maksime ,kuid, vaata, meie kunsti ei mõistetud." Tulemus tuleb allapoole keskmise - hea kui finaaligi pääseb.See on iga-aastane jutt enne Eurovisiooni, kuidas kihlveokontorid ennustavad Eestile kõrgeid kohti. Kus need kõrged kohad on ? Ja,ja, väljaarvatud Padar-Benton.
E
Ei  /   07:56, 13. apr 2018
Kas jääd pensionist ilma?
Mina küll saan sama, mis alati.
V
Viiu  /   00:59, 19. apr 2018
Kas ta läheb sinna oma garderoobi esitama või tahab hiilata selle lauluga? Ei tea, kas teistes riikides ka selliseid probleeme on? Nüüd tuleb välja, et jälle üks korjandus liikvele lasta. Ja üldse, sellisele ooperiaariale peaks korraldama mingisuguse teise Eurovisiooni.
E
Ei ole Sillamaaga nõus  /   09:45, 11. apr 2018
Vale puha. Tegemist on projektiga Eesti Laul, mille võitja saab auhinnaks Eurovisioonil esinemise. Seega ei ole see üheselt selge, et maksumaksja peab überkallid mõttetud
lollused tualeti ja tossu näol kinni maksma.
N
No  /   10:02, 11. apr 2018
Kas ehitaja ostab endale kraanad ise?
  /   10:30, 11. apr 2018
Mõttetu loba. Ehitusfirma on eraettevõtte, ERR maksumaksja poolt ülalpeetav. ERR võib ju maksta, aga mingi ülemine normaalsuse piir peaks ikka olema, millest rohkem raha ei raisata. Vaesel riigil ei ole mõtet üle oma varju hüpata.
V
Võibolla peakski,   /   01:05, 19. apr 2018
kui hakkab endale maja ehitama. Ja kui peaks selle kraana rentima, siis ikka maksab ise selle kinni.
A
Aga  /   10:06, 11. apr 2018
Kui riigil pole maksta, siis pole mõtet üldse seda Eesti laulu korraldada ega Eurovisioonil osaleda. Samuti sportlasi kuhugi saata. Mingil juhul ei saa kujuneda arvamus, et esinejad tulgu tasuta ja maksku kinni oma kulud. Siis juhtub nii, et tullakse teile esinema katkistes dressipükstes, ilma meigita jne. Ja siis süüdistatakse esinejat.
K
Kratt  /   10:05, 11. apr 2018
Kui jääb viimasele kohale siis ise maksab.
:
:)  /   10:23, 11. apr 2018
Nagunii jääb ;)
M
mnjah  /   10:52, 11. apr 2018
head laulu märgatakse ka siis, kui seda esitatakse t-särgis ning lotendavates dressipükstes! Kleidiplagiaat ei anna muusikale mitte midagi juurde! Lisaks maksab selles edevas telešõus osalemine meile juba niigi - see ei ole tasuta! Võidetud on oluliselt lihtsamates riietes ja ilma erilise šõuta varemgi, lausa oma emakeeles lauldes, vaid üks näide: https://www.youtube.com/watch?v=FSueQN1QvV4
T
To mnjah  /   07:45, 13. apr 2018
Portugali Sobral võitis Eurovisiooni kandes kirbuka pintsakut.
K
kl  /   14:26, 11. apr 2018
ja kui tiim leiab, et 100 000 eest oleks vaja briljante ja 50 000 eest valgeid tuvisid siis maksumaksja ikka maksab? Tiimil peaksid olema realistlikumad eesmärgid - kas neil siis eelarvet üldse polnud?!
A
Ando  /   15:26, 11. apr 2018
Mina arvan,et Tõniste peaks sinna seeliku alla minema taskulampi vilgutama.
M
Maria  /   16:04, 11. apr 2018
Nende show niisiis ise ka maksavad selle eest. Ei pea keegi teine selle eest maksma.Kõik inimesed rahastagu ise omi tegemisi.Üleüldiselt mõelge ise,Eurovisioon ja tema tegevused,laulmised,esinemised meile ega teistele raha sisse ei too. Tema teenib raha,reisib ringi,karjääri võimalusi siin ja seal,kuid ega meie ei saa ju tegelikult sellest mitte mingit kasu. Niisiis miks on vaja teistel tema esinemist rahastama
K
Kadedus  /   21:51, 11. apr 2018
lööb välja?
T
To kadedus  /   07:46, 13. apr 2018
Mille peale sa kade oled?
M
Maria  /   14:01, 16. apr 2018
Ma oleks puhta loll kui sellise mõttetuse ja lolluse peale kade oleksin.Kui sina sellise asjaga nõus oled siis palun väga mine maksa tema kleit kinni,sul ju nii hea süda ja taskud raha täis et teiste inimeste debiilsete mängude eest maksta
M
Maria  /   14:05, 16. apr 2018
Ma oleks puhta loll kui sellise mõttetuse peale kade oleksin. Ei pea keegi teine tema asjade eest maksma. Ise tahab sellist kleiti kanda siis maksku ka ise kinni. Kui sul nii hea süda ja taskud raha täis ja nii kangesti tahad sellise debiilsuse kinni maksta siis palun väga tee seda aga teised ei pea seda tegema
R
riik  /   23:27, 11. apr 2018
Pohh, las pärjamägi maksab!
A
Anne.  /   06:48, 12. apr 2018
Äkki riigikogu ja valitsus annetab.
K
Kes muu,  /   09:11, 12. apr 2018
kui MAKSUMAKSJA!
E
Eurokandid  /   12:57, 12. apr 2018
Eestis tehti see lavasõu niisama möödaminnes ära. Mingeid megapappe ei kulunud selleks. Eurovisioonil, kus peaks nagu väga hea tehniline varustatus olema, läheb see järsku mingi müstilise summa maksma, Mina saan sellest nii aru, et korraldajad pressivad raha välja. Väljapressimisele ei tohi alluda.
Ajakirjandus võiks välja uurida ja teada anda, miks see lavasõu nii palju maksab.
M
Mer  /   11:42, 23. apr 2018
HARD ROCK ALLELUUJAAA... JUBE millised lood on erovisiooni võitnud, apsurd... ELINA On Parem kui nii mõnigi VÕITJA
A
ab  /   07:49, 13. apr 2018
Küsige seda Põlva ja Valga tulevastelt emadelt! Nemad annavad kõige täpsema vastuse!
N
naisuke  /   07:55, 13. apr 2018
Keegi ei pea midagi maksma, sest sellist asja nagu sõu ei olegi olemas.
E
Evalotta  /   16:50, 17. apr 2018
Ehk peaks siis kehtestama juba lisaks loo pikkusele ka maksimaalse lavashõu maksumuse?
P
Pole vaja seda lollakat "Eesti Laulu" ka korraldada.  /   01:42, 18. apr 2018
Laske laulud raadiost ja esinejale tingimus, et Eurovisioonil tema riideid ja lavashõud ei korvata.
*
Eurovisiooni fänid on väga aktiivsed tegelased. Kindlasti jõuab ka nendeni inf, et Eestil pole raha täiega esinemiseks.
J
Jaan  /   13:56, 21. apr 2018
See jama tuleks lõpetada. Riik küll raha ei tohiks anda, ainult erasektor.