2
fotot
Jaga:     
Naisteleht

Joogaga nägu VIIS AASTAT NOOREMAKS!

Igapäevase kreemitamise-­maskitamise eest on näo­nahk väga tänulik. Kui lisada rutiini ka näojooga, on aastad peagi vaid number passis!

Näojooga on harjutuste tegemine näolihastega, mille tulemusena tugevnevad lihased, paraneb verevarustus, lümfiringe ning vähenevad stressi- ja pingeilmingud,» tutvustab Welness Studio omanik Heivi Herne. Ta õpetab näojoogat Danielle Collinsi meetodil, mis tähendab, et peale traditsiooniliste harjutuste seotakse jooga ka näomassaaži ja akupunktuuri võtetega.

Seekord välja pakutud üheksa harjutust muudavad usinal treenimisel näonaha välimust juba paari nädalaga: lihased lähevad toonusesse, nahk muutub elastsemaks, vähenevad tursed ja kortsukesed. Harjutusi peaks tegema kuuel päeval nädalas!

Pane tähele!

  • Harjutamine alaku lõdvestava hingamisega. Rahustav kõhuhingamine: sügavalt kõhu kaudu sisse ja välja. Soovitatav aeg 5 minutit.
  • Soojenduseks sobivad õlaringid eest taha ja tagant ette, kumbagi 5 korda.
  • Treeningu kestus on 10 minutit näo ülemisele ja 10 minutit näo alumisele osale.
Artikli täismahus lugemiseks:
Telli digiajakiri €/kuu