Jaga:     
Suhted ja seks

KIRG KADUNUD? 13 nippi, kuidas leek taas lõõmama panna! (1)

Suguiha võib tulla ja minna. Kui su elustiil koormab su keha ja vaimu, siis mõjutab see mingil hetkel ka su voodielu. Aga see ei pea nii jääma!

Mirror toob välja 13 soovitust, kuidas voodielu taas ergastada!

1. Sinu keha

Trenn on väga oluline. Su keha toimib paremini, kui sa oled terve ja elad tervislikult.

2. Magamine

Sa pead piisavalt magama. Väsimus tõstab vaid stressi, mis omakorda alandab suguiha.

3. Toitumine

Kas oled kuulnud, et šokolaad võib sinus iha tekitada? On teisigi toiduaineid, mis niimoodi mõjuvad. Seller, austrid, basiilik, küüslauk, vali vaid oma lemmik!

4. Sina ja värske õhk

Sa vajad päikest, värsket õhku ja D-vitamiini. Jalutamine, eined murul ja lõõgastumine – see kõik mõjutab sinu energiat ja sugukirge.

5. Stress

Jooga, mediteerimine – vali sobiv! Stress ja ärevus ei ole voodis oodatud kaaslased.

6. Alkohol

Kui tarbid alkoholi liialt sageli, siis jätab see peagi jälje ka sinu armuelule.

7. Suhtlemine

Räägi oma partneriga, nii heast kui halvast.

8. Otsi abi

Kui tunned, et ise hakkama ei saa, siis pöördu oma arsti poole.

9. Lisa seks graafikusse

Regulaarne seks tõstab sugutungi ja tekitab tunde, et oled tahetud.

10. Värskenda armuelu

Vahel ostad uusi rõivaid, et värskendada oma välimust. Ka seksis võib rutiin kuhjuda, seega vajad vaheldust. Uued kohad, poosid, eelmäng – lase fantaasial lennata!

11. Hinda oma kaaslast

Kui teie suhe on hea ja positiivne, siis jõuab see energia ka voodisse. Anna oma kaaslasele iga päev märku, et hindad teda!

12. Jagage kodutöid

Vähem kohustusi loob võimaluse, et jääb rohkem energiat ja aega hullamiseks!

13. Suudlemine

Ärge alahinnakse suudlemise võimu! See lähendab ja tekitab kirge!