Jaga:     
Suhted ja seks

LUGEJAKIRI: "Mehed, kartke 40ndatele liginevaid armukesi!" (116)

Õhtulehele kirjutas õnnetu mees, kes elab Andres Herkelile südamest kaasa ja hoiatab kaassoolisi teatud vanuses naiste eest, kes võivad ootamatult tahta rasedaks jääda.

"Ma tunnen Herkelile tõesti kaasa, sest 40. sünnipäevale lähenevate naiste puhul olen aastate jooksul korduvalt märganud, et sinnamaani kõlbas neil kõrvalsuhe ilusasti, aga siis kipuvad nad ohjad enda kätte võtma ja rasedaks jääma," kirjutab anonüümsust palunud mees.

"Lastes pole muidugi midagi halba, aga kui juba endal pere on ja siis teine naine ka ilma kooskõlastamata last saada tahab, siis võib see olla väga keerukas protsess ja teha teistele inimestele väga haiget," lisab ta. "Soovin Herkelile edu ja loodetavasti ta järgmine kord on targem."

Kallis lugeja, kas oled hoiatusega nõus?

51 kommentaari

T
Tuleb  /   15:41, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to tuleb  /   15:48, 15. aug 2018
Boris Beckerit see ei päästnud...
T
Toores  /   23:37, 15. aug 2018
Becker andis kullakaevajale suhu, aga see sülitas välja ja toppis sperma endale sõrmedega sinna kuhu vaja. Tulemuseks laps ja garanteeritud sissetulek.
Z
zz  /   17:24, 16. aug 2018
Beckeril oli vastas kaval venelane
N
Nali  /   00:40, 21. aug 2018
Nagu kade tomati kasvataja, kes kiitleb kuipalju erinevaid sorte tal on aga süüa ei anna! Sest äkki jätab naaber seemned hamba vahele ja paneb kodus ka kasvama:)
N
Nii  /   15:52, 15. aug 2018
Nüüd hakatakse siis aasima ja haukuma. Kelle see pagana asi on kes kellega käib või kellele tite teeb? Elage oma elu ja ärge lõhverdage.
M
maksumaksja  /   18:01, 15. aug 2018
Ei oleks probleemi aga me peame neid kõiki ülal pidama
M
Maksa  /   08:38, 16. aug 2018
kõige pealt oma elatisrahad lastele ära siis jutusta.
T
To:Maksa / 08:38, 16. aug 2018   /   01:22, 21. aug 2018
Tundub, et keegi on "turvas" lastele ei saa ju elatisraha maksta (sedasi ei olekski elatisraha võlglasi) ikka laste emale või harva ka isale makstakse . Tavaliselt lapsevanem räägib kohtus kui palju on kulud tõusnud seoses lahkuminekuga (ehk siis reaalselt lapsevanem üritab pahatahtlikult garanteerida ennast mugavustsooni).
NB:Kui lapsele otse saaks maksta, siis oleks kohtud töötud kui mõlemad lapsevanemad võrdselt panustaksid lapse arvele raha ! See tundub õiglane lapse suhtes , aga reaalselt on riigil vaja rohkem erimeelsust ja tülisid see on kahjulik lapsele, aga riigile kasulik.(kohtukulud jne.). Sotstöötajate palgad mida kaudselt maksavad tülitsevad osapooled ilusti ära.
NB:On ka päris "juhmardeid" kes ei soovikski osaleda lapse kasvatamises ei mingilgi moel ja emadel peale 9 k. "Mäluauku" tuleb meelde alles hinnata ja ka küsida lapse isa käest kas ta ka tahab osaleda ja kasvatada last koos emaga !
J
jube  /   18:37, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jube naine  /   19:07, 15. aug 2018
hoopis. mis siin jubedat on, kui pakub Herkelile?
  /   21:55, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
No nii  /   23:36, 15. aug 2018
See ju poliitiline olelusvõitlus
N
no see...  /   06:54, 16. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
100...  /   15:53, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to 100%  /   19:59, 15. aug 2018
Aga 58-aastane mees ei tea, kuidas naised rasedaks jäävad? Pole kuulnudki ilmselt:)
:
:)  /   21:01, 15. aug 2018
Aga miks peaks mees teadma kuidas naine rasedaks jääb? Mehed on meil ju süüdimatud.
K
Kai  /   21:14, 15. aug 2018
Herkel ei tea päriselust midagi, ta filosofeeris samal ajal. Otsustajaks on alati naine. Esimene soovib lahutust, teine last.
J
Ja kui enne lõpetamist surutakse sulle kannad tagumikku  /   14:18, 20. aug 2018
ja õhatakse et ära tõmba välja,siis jääb siiski mulje et 40 ne naine teab,mis ta teeb ja sa ei pea muretsema.On ka selliseid naisi kes peale kummiseksi kummisisu endale sisse kallab tualetis ja pärast väidab et ei tea,kuidas see juhtuda sai
A
abielus  /   07:40, 16. aug 2018
Veelgi rohkem teevad abielus naised oma meestele niimoodi vastu tahtmist lapsi! Et äkki suudavad lapsega kehva kooselu päästa. Aga tegelikkuses läheb asi aina hullemkas. Ja lastest saavad niiviisi katsejänesed.
M
miisu  /   15:55, 15. aug 2018
Ha ha haa. Hea soovitus- ole järgmine kord targem. Tegelikult väga õige. Kes paneb kõrvalt see nii jääbki tegema. Soovitan vasektoomiat.
M
millal?  /   10:42, 16. aug 2018
Järgmisel korral.
E
Ei karda ühtegi 40-aastast naist  /   15:59, 15. aug 2018
Iga mees (ja ka naine), kes peab armukest, on nõrk. Mitte ehk füüsiliselt, vaid iseloomult.
Ebakindel, otsustusvõimetu, kahtlev, valetaja, südametunnistuseta, moraalitu.
Lahuta ära ja ela vaba ja ausa inimese kombel - pole julgust? Kardad, et ka armuke jätab ka sinu maha ja siis oleks võimalus oma vana elukaaslase juurde vaikselt tagasi hiilida?
Ü
üuopoi  /   16:31, 15. aug 2018
Mis tobe jutt. Ma pean armukesi mitte sellepärast, et ei suuda või ei julge otsustada kumba võtta või jätta vaid sellepärast, et mulle sobib nii, mulle lihtsalt meeldib selline olukord
L
Lahuta  /   16:42, 15. aug 2018
ja lähed puu alla elama?
:
:)  /   21:02, 15. aug 2018
Peta ja lahutuseks leitakse põhjus.
Ü
üuopoi  /   23:37, 16. aug 2018
Kes sellise valiku ees seisab selle eelmised valikud elus ei ole just kõige targemad olnud
S
See  /   18:10, 15. aug 2018
Naiivse lapse või eluvõõra jobu jutt, nõrk on see , jes kardab elada nagu tahab, kes elab mingi kristliku või muu võõrprogrammi järgi.
E
et siis  /   19:43, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
:
:)  /   21:03, 15. aug 2018
Teeme küsitluse ka naiste seas. Kas põnevam on 60-le läheneva papiga või alla 40 aastasega
T
tõsi on  /   05:47, 16. aug 2018
vahetan oma kuuekümnese kahe kolmekümnese vastu
N
naine  /   11:16, 16. aug 2018
60-se käest on väiksem tõenäosus paha haigust saada ja lootus edaspidigi koos olla.
S
s  /   17:27, 16. aug 2018
loll lootus
A
aga  /   22:02, 19. aug 2018
salmonella vanadest munadest?
T
Tead, su jutus on iva  /   21:53, 15. aug 2018
Aga isiklikult pean nentima, et mulle tundub, vähemalt on minu kogemused niisugused, et kui sa oled aus, sul on empaatiavõime ja südametunnistus ja moraaliväärtused siis sa jäädki üksi.
Ma olen mees, u. 30a ja ma tunnen, et minujaoks jäi see elu tühjaks. Mul pole olnud kunagi kedagi kes mind koju ootaks, kellele ma oleksin tähtis, kes hooliks.
Olen mõnel korral elus püüdnud luua omale suhet, ma olen alati seda püüdes olnud üksi, korraga ei ole kunagi püüdnud mitut asja algatada. Ma ei joo ega tarbi midagi. Ma usun või õigemini nüüd juba tunnen ja näen kõrvaltvaadates, et naistele ei paku huvi mehed kes on üksikud, kas neile tundub liiga igav (noh - pole põnevust kuis ee üksik mees ju sulle välja näitab, et ta hoolib, et oled justkui kerge saak vms, nii mulle tundub). Tänapäeva naised eelistavadki empaatiavõimetuid, siis pärast hea halada, et näe, alimente ei saa kätte, et istub hilisööni teleri ees, et näpib nutitelefoni, et ei too lilli, et ei võta naisel isegi käest kinni ja on muidu mühkam.
Vähemalt muudmoodi seda seletada ei oska.
H
Heh  /   22:27, 15. aug 2018
Usu mind, ei ole nii:) Minu meelest pole kusagilt võtta selliseid 30a vabu mehi, keda koju oodata.. ja 30a mehe puhul on väga noor, naise puhul aga juba.. njah.
P
Peeter  /   03:30, 16. aug 2018
Aga mis naise sa endale siis saad,30.a. mees?Mingi ringitõmbajast aeleja.Täna on sinuga, homme teisega.Kui seksi tahad,siis muidugi võta selline.Kui ABIKAASAT,LASTELE EMA ja ARMASTUST otsid,siis otsi edasi.Neid naisi ikka on, tuleb ainult üles leida.Nad istuvad samuti kivi all peidus,sest on samasugused,korralikud.Ei roni flirtima iga mehega.Aga selle eest on nad truud ja ausad naised elu lõpuni.Otsi edasi,sul on veel mitukümmend aastat aega ta leida.
Ä
ära mõtle üle  /   05:52, 16. aug 2018
naistele on instinktide pool tähtsam kui ratsionaalne mõistus. Kui sa näed välja kui karja potentsiaalne juht- kas rikas, tugev ja ülbe, kaval jne siis naise instinkt ütleb- lapsed tulevad sarnased ja neil on selles karmis maailmas edulootust.
V
Valdur  /   19:41, 16. aug 2018
appi kui loll
.
...  /   21:41, 16. aug 2018
Siin pole midagi üle mõelda. On mehi, kes tahavad naiselt ainult ühte asja. Neile sobibki iga naine ja sellele "instinktidega" naisele sobib ka selline mees. Mees teeb naisele tite ära ja laseb jalga. Üks vallasema ja üks alimentide maksja jälle juures.
On aga ka mehi, kes ootavad ja hindavad elus ka midagi muud, kui ainult seksi. Elu ei ple ju nii primitiivne, et ainult sigid ja sigitad.
Mitte,et nad mingid eunuhhid oleksid, vaid neil on ka palju teisi ootusi. Et oleks kellega suhelda, ringi reisida, lapsi kasvatada ja koos vanaks saada. Olla vanaisa ja vanaema.. Ja on ka selliseid naisi, keda huvitavad samad väärtused.
Kusjuures lapsed tulevad loomulikult intelligentsemad ja elujõulisemad just neil viimastel.
A
aga  /   19:07, 17. aug 2018
mehed ju ka selliseid naisi ei taha, ikka on vaja beibet, et pärast saaks öelda, et naised on kõik sellised ringitõmbajad
A
aga  /   19:07, 17. aug 2018
mehed ju ka selliseid naisi ei taha, ikka on vaja beibet, et pärast saaks öelda, et naised on kõik sellised ringitõmbajad
T
Tegelt(40 a. kogemus)  /   01:55, 21. aug 2018
On nii kui julged arvamuse välja öelda (ka teravalt) seda rohkem sind hindama ja ihaldama hakatakse. Lausa "müstika" ja tahtmatult läbielatud teema. See on nagu "Kevade" filmis kui Toots ütles mida arvas ja seda rohkem Teele lugupidavamalt suhtuma hakkas!!
Kui oled "üdi" viisakas ja hästi kasvatatud siis on raske leida "Hinge sugulane", seega teeskle joomist(peol) või otsi endale hobi mis ei jäta koduseinte vahele norutama.
NB: Ettevaatust !See on alles algus, pärast igatsed vanu aegu taga kui said rahus teha seda mida tahad:)
A
arvamus  /   15:59, 15. aug 2018
Nii on
A
arvamus  /   15:59, 15. aug 2018
Nii on
M
maalt ja obesega  /   16:05, 15. aug 2018
40-le lähenevatel naistel kasvab seksiisu täiega. See aga tähendab sagedastseksimist ja, noh...
16:05  /   16:23, 15. aug 2018
Ei kasva. Ta lihtsalt vaatab, et midagi muud pole välja tulnud, korraldan vähemalt lapse ära, vanus surub selga!
M
maalt ja obesega  /   17:51, 15. aug 2018
Hilises 30-ndates olev naisterahvas oskab hästi seksida. Muidugi kui ta on eelnevalt ses osas aktiivne olnud.
T
to maalt  /   19:54, 15. aug 2018
Mis see hästi seksida siis tähendab? Sa muide oled kursis, et igal mehel on omad nõudmised! Mina läksin kaasast lahku, kui ta hakkas anaalseksi nõudma. Just nimelt nõudma! Aga vot mulle see ei sobi ning ei taha seda.
Paljudele meestele meeldib kogemusteta tüdruk, paljudele kogemustega, paljudele süütu, paljudele lit-s. Nii et ühte kindlat valemit ei ole. On ainult see, et uue inimesega on huvitavam, alguses on kirge rohkem. Aga iga uus on kord vana ning sellest võiks aru saada.
T
to maalt  /   21:56, 16. aug 2018
lisaks anaalile ei võtnud sa suhu ja kord nädalas viskasid lihtsalt ennast sellili ajasid jlad rõuku ja inisesid läbi nina.. nohhh tee ära siis
A
attitude  /   16:05, 15. aug 2018
Et siis kui lapse saad armuksega, siis võid kellelegi haiget teha, aga kui muidu vasakule -paremale paned ja see välja tuleb, siis mitte? No tõesti, palju õnne kõigile armukestele selliste ajuk(!)eeniuste eest!
E
eluke  /   15:29, 17. aug 2018
Lihtne elu siin Liivimaal mõnel. Teab täpselt kuidas teiste kõigi elu käib ja on.
K
Kristlane  /   16:18, 15. aug 2018
Kas poleks targem katoliiklastest eeskuju võtta?
L
luterlane  /   16:29, 15. aug 2018
Seal on palju halbu eeskujusid...
K
katoliik...  /   16:44, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Enot  /   16:24, 15. aug 2018
Vale puha! Pole vaja karta, peab vaid kindel olema, et abielus on!
N
noh  /   17:42, 15. aug 2018
Vasikas ja siga said asjata ohverdet
N
No nüüd on   /   16:25, 15. aug 2018
terve Eesti moraalijüngreid täis! Nii tore ;)
J
Jah  /   18:03, 15. aug 2018
Toompeal võiks tasuta kumme jagada
T
to No nüüd on  /   22:09, 15. aug 2018
Üle 30 kommentaari on sinu jaoks terve eesti või?
L
Loogik  /   16:41, 15. aug 2018
Lihtne ju. Armuke peab olema ka abielus. Ja armukese mees peab olema sama nahavärviga ning samade dominantsete pärilikkustunnustega, mis armukese pidajal.
M
Mari  /   16:41, 15. aug 2018
Iga armastusega oodatud laps on teretulnud. Ja las täiskasvanud otsustavad ise, kuidas nad elavad ja kellega lapse saavad.
?
?  /   16:47, 15. aug 2018
Kui nad on täiskasvanud. S.t. käituvad vastavalt.
S
Sõrmused.com  /   09:02, 16. aug 2018
Siin ei ole oluline kuidas on,peaasi,et on.
Eesmärk pühendab abinõu.
B
baphomet  /   16:47, 15. aug 2018
Minu vanatädi seletas aastaid tagasi, et kui meest ei leia, siis muretsetagu vähemalt lapski.
Õige suhtumine. Ja see ei pruugi tähendada, et minnakse armukese abikaasat tülitama.
Et siis niisama panna on nagu kena, aga lapsi ei tohi muretseda. Topeltmoraal sihuke.
E
Eino...  /   17:48, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aga  /   19:11, 17. aug 2018
ka mehel on võimalik rasedust ära hoida, miks te olete siis nii mugavad, hiljem hea naisi süüdistada
E
Eino Taruk  /   17:49, 15. aug 2018
Minu loogika ja moraalne rakurss on selge: kui meest oli vaja vaid seemendamiseks, siis jäägu rahalised nõuded olemata!
17:49-LE  /   18:53, 15. aug 2018
Nonoh.Rahakad alimendid on alati eesmärgiks:Vaata youtube'ist,kuidas mitu naist saavad lapse jalgpalluriga SELLE NIMEL:
"Пусть говорят - Бедная и богатая: две невесты футбольного легионера. Выпуск от 06.08.2018"
T
to eino  /   19:58, 15. aug 2018
Ütles ju selgelt, et kokkulepe oli. Ja mida sa mulised. Laps on laps ning loomulikult tuleb toetada. Lollidelt tulebki raha ära võtta või kuidas see oli:) Mehed on lollid siis? Või pole kondoomi jaoks raha? Aha, või ei taha kondoomi kasutada, sest ilma on mõnusam? Sellises vanuses mees teab täpselt, kuidas naised rasedaks jäävad. Nii et vabandusi ei tohiks olla.
E
Eino Taruk  /   17:52, 15. aug 2018
"Et siis niisama panna on nagu kena, aga lapsi ei tohi muretseda. Topeltmoraal sihuke."
Pole siin mingit topeltmoraali, seks on kahepoolne tegevus! Siiin on tegemist usaldusega ja petta ei tohi. Kui petetakse peab kahtsema petja, mitte petetu. Praegu on mõnikord vastupidi.
  /   17:56, 15. aug 2018
topeltmoraal ongi - üks tohib petta, teine ei tohi.
N
Neo  /   20:21, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
B
baphomet  /   23:10, 15. aug 2018
Miks kohe hale. Oma last ikka armastatakse nagu. Egas too mingi suvalise mehekadjakaga tehta.
Ja tarvidusel kasvatatakse ise üles, ilma mehekadjakat tülitamata.
M
Mehed  /   16:55, 24. aug 2018
ei oska suud kinni hoida. Ikka on vaja kiidelda kuskil.
V
Vigurivänt.  /   16:48, 15. aug 2018
Kas loo autor on popsutamisega liiale läinud või? No mida lugu? Algul elatakse mingile Herkelile kaasa ja siis lambist 40st naistest halama...
E
Eino...  /   17:13, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
...  /   19:06, 15. aug 2018
Väga hea, muidu oleks abortide arv veel kõrgem.
T
tigekala  /   18:25, 15. aug 2018
vasektoomia või kumm tuleb kasutusele võtta, siis ei ole põhjust viriseda, et salaja laps tehtud. üle 40a mees teab täpselt, kuidas naisi rasedaks teha :-)
S
siis   /   18:31, 20. aug 2018
jääd ilma, ma niisugusele naisele ütlesin kord, et minult last ei saa ja jäin sexist ilma.
M
Minni  /   18:27, 15. aug 2018
Normaalne 40 aastane naine ei taha enam lapsi ,selles vanuses.Ta tahab ka natuke endale elada, sest lapsed on juba suured ja iga päev võib tulla uudis, et saad vanaemaks. Väga nõme jutt!!!!
K
Kat  /   12:59, 18. aug 2018
Jõudsin ära oodata ühe õige kommentaari,,samad sõnad,,,
S
soovitus  /   18:47, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
naisuke  /   19:05, 15. aug 2018
Lastes pole midagi halba. Küll on aga halba neis meestes, kes mitme naisega lapsi teevad ja "mängult teevad"
L
Lollimaja  /   19:17, 15. aug 2018
Lõpetage nüüd ära ükskord!
Ega nad mingid kurjategijad pole, keda häbiposti naelutada!
Mingi töll võtab sõna ja kohe vaja avaldada.
K
Kui  /   19:41, 15. aug 2018
naine tahab last siis ta peab selle saama.
J
ja ta saabki  /   22:38, 15. aug 2018
Nii ütles kunagi Anu Saagim, muide.
A
Ah soo  /   21:09, 15. aug 2018
Aga kui naine tahab ja lapsed on ka tehtud,kuid mees on pool impotent. Kui mitut 20 aastast selline naine võib pidada?😅😅
  /   21:17, 15. aug 2018
Sellest töllist pole kahju,aga tölli perest on väga kahju.
T
traktoristile  /   23:22, 15. aug 2018
Inetu, madal suuvärk on sul.
T
T  /   12:52, 16. aug 2018
Tema peres on vast ikka täiskasvanud lapsed juba. Ja naist õnnitlen- saab vanameest lahti.
A
asd  /   21:52, 15. aug 2018
Jestus.. sõbrad! Pidutsege, reisige, ostke Porsche, nautige elu! Ärge võtke kõike liiga tõsiselt.. eriti 40ndatele lähenevaid prouasid ;)
M
Martin  /   21:54, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
5
50+  /   23:49, 15. aug 2018
ära üldista.Kõik vananevad ja mehed muutuvad vananedes "nooremaks" ,nii nad arvavad.Naised elavad edasi aga mehed põevad oma vanadust ,üritavad olla noored elu lõpuni .
M
Martin / 21:54, 15. aug 2018-le  /   00:23, 16. aug 2018
Ära aja plära, seda juhtub üksnes staaridega, tavainimene jääb normaalseks.
M
Miina  /   10:17, 16. aug 2018
Naised elavad kauem kui mehed. Mehed hoopis hakkavad vananedes meeleheitlikult nooremat naist kõrvale otsima.
A
AIR  /   15:57, 16. aug 2018
Mina 50-na olen küll õnnelik....seda ei tea mitte kunagi millal see elu otsa saab. Kui elan 100 aastaseks, siis on pool elu veel ees.
M
Mnjah..   /   21:58, 15. aug 2018
Varro paneb asjad paika. Tema teab, mis on õige!
S
Saab ka nii  /   22:30, 15. aug 2018
Tänapäeval tehakse palju kunstlikkuviljastamist...ja miks mitte valida lapse isaks tuttav ja intelligentne härra. Kui kõik osapooled on sellisel viisil nõus..miks mitte
M
Mu  /   16:52, 24. aug 2018
oma rääkis hiljem ise kodus naisele ära ja kammis segi.
H
hmm  /   23:49, 15. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aga  /   11:42, 16. aug 2018
kui naine pole huvitatud?
N
Noh..  /   23:53, 15. aug 2018
Võibolla üritaks sa kuidagi oma naise kõrvalt mitte põrutada teisi naisi, saaks lihtsam, veel parem mitte 40 eluaastale lähenevaid...kui su till ikka püksis ei püsi, kohe mitte mingi valemiga, pole see see mitte kellegi süü.Lits mees oled , mis muud, kui tead täpselt mis eas naiskasid maksab tarbida ja mis vanuses mitte.Kaastundele rõhusid ve..lammas.Ps.ma olen see 40 ndatele lähenev naine, keda sinusugune "sugumürsk"never ei kõiguta.Lai irvitus.
K
kalev  /   00:21, 16. aug 2018
okkaline saab olema mõne tee püha tõe juurde:)
M
Mees 70  /   06:16, 16. aug 2018
Tean paljusid Eesti naisi kes 90 aastatel jätsid oma mehed või lausa kihutasid minema enda juurest, et leida rikas soome mees. Tänaseks pole neil naistel ei meest ei kedagi ja litsi nimi kah juures.
A
aga  /   19:14, 17. aug 2018
sul katus läinud
M
Miina  /   07:15, 16. aug 2018
Mis meestel sellest kui naine lapse saab? Enamus mehi ju lapse kasvatamisega ennast ei vaeva, isegi raha lapse ülalpidamiseks ei raatsi paljud neist anda. Mees tahab ainult lõbutseda.
L
lõbutseda?  /   11:46, 16. aug 2018
Sexuaaltungi on loodus meestele andnud, kui seda ei saa rahuldatud, läheb elu uppi. Kaua sa näiteks söömata, joomata suudaksid olla, või ainult lõbu pärast sööd ja jood?
P
pole  /   07:36, 16. aug 2018
Keda võib abieluks saada 40 naine? Ma arvan, et see võiks olla mees mitte noorem kui 38. Naine, kes endast hoolib, on nendes aastates vaimselt küpsem ja säilib edaspidi nii vaimselt kui kehaliselt hoopis paremini kui sama vana mees.
Keda võib saada 40 mees? Igas vanuses naise. Kui ta on rumal, siis ta arvab, et 20 naine on eriti sobiv ja tõstab mehe enesehinnangu taevani. Kahjuks märkab see tema jaoks veel ebaküps naine elust arusaamises arenedes üsna varsti, et on petta saanud ja paremad kinkinud vanale mehele. 40 mees peaks leidma omavanuse või mitte rohkem kui 5 aastat noorema naise. 40 naisel on tavaliselt juba lapsed kasvatada ja eelnenud elu keerdkäikudest rikutud närvikava, peale selle veel tahtmine võtta abielust kõik, mille rumalate aastatega ilma jäänud. Ja see nõuab raha, mida mehel üldjuhul ei ole.Kehvad palgad, endised lapsed, kes vajavad ka raha, jne.Üsna varsti saab selgeks, et tuleb elada , jalad maas . Ja hea, on, kui naine oskab siis aru saada kuidas elada lihtsat elu, hooldes , armastades, oma kodus õnnelik olla ja mitte õhulosse ehitada.
Mees, tutvudes vii naine parimatesse restoranidesse ja kallitele reisidele, kuluta oma viimased sendid. Siis saab naine aru, kui väärtuslik ta on.Ja kui sinul rohkem raha enam ei ole, oled sa kõlbmatu . Naisel pole muud teha, kui otsida uus, kellel oleks raha, et pakkuda seda, mida sina oma rumaluses näitasid.
K
Kat 42a  /   13:04, 18. aug 2018
Pool juttu suht õige,,aga siis hakkab viltu kiskuma,,,,
N
Nagu  /   17:02, 24. aug 2018
kord kuus restoranis ja kord-paar aastas Lätis käia käib üle jõu? Mis tööd teete, kui saladus pole? Kodus vaatas naisega televiisorit terve tutvuse aja?
V
Vana Asi  /   08:51, 16. aug 2018
Üksi positiivne asi eestis,ja seda peab jälle kartma.
  /   09:23, 16. aug 2018
Neid armukesi on vanuses ka 20+. 30+ kellele lapsi tehakse. Ei ole see 40 midagi teistsugust. Mõni vorbib igasse pheöösuhtesse ja igale uuele partnerile ka lapsi. See on parem?
S
siin  /   09:51, 16. aug 2018
on pigem küsimus selles, et miks siis vana luud enam ei pühi.
vanus ei ole vabandus.
!
!!!  /   09:53, 16. aug 2018
Mitte ainult haiget teha, vaid ka tublisti rahakotile ning igakuisele eelarvele aadrit lasta.
P
Pisut  /   12:03, 16. aug 2018
rumal mees. Pole suutnud kellegagi normaalset abielusuhet luua. Olgu tal hea meel, kui keegi temaga lapsigi tahab. Luua aastatepikkune armastav paarisuhe on raske, aga võimalik. Seetõttu pooldan ma aasta pere valimist, mitte aasta ema või isa valimist. Paarisuhe on suur-suur töö! Isegi, kui sellest lapsi ei sünni, aga elatakse armastavalt koos, on see suur saavutus ja nagu näib, õnnestub vähestel. aga kui õnnestub, ei pea keegi saama kellegi 40-tele lähenevaks armukeseks, ega keegi kurtma, et teda lapsega "orki püütakse". Paraku on meil nüüd moeasi halvustada naist, kel pole lapsi. Kuipalju see halvustamine lõpuks meeste rahakotile maksma läheb, võib siit kirjast aimata.
A
ab  /   13:45, 16. aug 2018
No ega ju last saa hiinast tellida!
K
Kats  /   14:14, 16. aug 2018
Mina vist ei hakka kunagi aru saama sellest, kui normaalseks peetakse armukese pidamist. Miks siis oma naisest ei piisa? See tuleks kõigepealt lahendada ühiselt, kui midagi puudu jääb. Pole mõtet selle naisega koos elada, kui ei suudeta truu olla. Ja naine, kes semmib naisemehega, pole parem, ja kui otsustab siis ikkagi lapse saada, siis peab ka ise vastutama. Selleks et keegi haiget ei saaks, ei tasuks üldse kõrvalt panna, sellest saab ikka kõik alguse, mitte sellest, et armuke lapse saab. Või kui naist austad, uuri naiselt ausalt, kas talle sobib see variant, et tal on keegi teine veel, ja kui ei sobi, siis tuleb otsiga keegi, kellel pole selle vastu midagi, kui on veel armuke ka, alles siis saab rääkida sellest, et ehk keegi ei saa siis haiget. Lahendus ei ole see, et hoida naise eest saladuses armukese pidamist. Lõpuks tuleb ju ikka välja kõik.
J
jj  /   07:05, 17. aug 2018
kui abielluti mõtlemata sellele, kes partner on.Kas ta on varem käest-kätte käinud kogemustega karastatud seksikas, kes ei saa edaspidi leppida ühega, sest paljud vastutulijad 0n endised - siis miks ta veelkord ei tuleta vanu aegu meelde. Või et on süütu, sina oled talle esimene - küsimus on, kas ta äkki ei ärka, kui märkab, et teisedki mehed( naised) teda vaatavad ja ta on kõik seni kasutamata jätnud , miks siis mitte uurida, mida teised ihalejad pakuvad.
Tähtis on vaid see, kas inimene on aus, et ta süda on õiges kohas nii et ta ei tee oma partnerile haiget. Aga see, kes ta tegelikult on - on sinu tarkus sellest aru saada ja olla ise ka aus. Aus alati ja kõiges. Mitte tuulelipp.
A
aususega  /   18:38, 20. aug 2018
ei saa naiste juures midagi.
V
väga rõve  /   19:35, 16. aug 2018
Täiesti pettunud vabaerakonnas - mingi bordell, mitte erakond!
V
vastupidi  /   09:20, 17. aug 2018
näidake mulle mõnda niisugust....!
J
jah  /   09:23, 17. aug 2018
Iga armuke tahab lõpuks enam mittearmuke olla ja lapsi ja peret,samas mõtlemata,kui palju haiget teeb mehe eelmisele perele ja lastele.Mehed võiks ükskord sellest arusaada,millega see armukeseks olemine lõppeb ja tegutseda ausalt Lõpetada vana suhe enne uue loomist.Loomulikult kasutatakse edukaid ja korralikke pereisasid ära lastesaamise nimel.Kas siis salaja või avalikult.
E
eikeegi  /   12:54, 17. aug 2018
väga huvitav.
K
Kat   /   13:10, 18. aug 2018
Tegelikult peaks 40a juba lapsed olemas olema,,,,Ma olen lastetud mehed tutvusringkonnast just välja jätnud lausega-otsi endale noor naine,kellega pere luua,,mina sulle lapsi sünnitama enam ei hakka,,,Usun,et algul võib hea ja tore olla,,aga kunagi hakkab oma last tahtma,,ja siis vaja ikka noorem otsida,,või siis tõesti selline 40 kellel veel lapsi ei ole,,,
R
reku  /   21:12, 18. aug 2018
SElles eas naised, kellel on abikaasa minema läinud, soovivad iga hinna eest leida uut meest, lõhkudes maha endise pere.
I
inimkonnale  /   21:03, 20. aug 2018
http://piibel.net/#q=Srk%2026
Jeesus Siirak Heast naisest
261 Hea naise mees on õnnelik
ja tema päevade arv kasvab kahekordselt.
2 Tubli naine rõõmustab oma meest
ja see veedab oma aastad rahus.
3 Hea naine on hea osa
ja antakse sellele,
kes Issandat kardab:
4 olgu mees rikas või vaene,
tema süda on siis rahul,
tema nägu on alati rõõmus.
Naise kolm halba omadust
5 Kolme asja kardab mu süda
ja neljanda pärast ma palun silmili maas:
kõmu linnas, jõukude kogunemine ja valesüüdistus -
kõik halvemad kui surm! -
6 südamevalu ja muret tegev naine,
kes on armukade teisele naisele,
ja keelepeksja, kes seda kõigile kuulutab.
7 Kuri naine on nagu tõrges härjapaar,
kes tema võtab, haaraks otsekui skorpioni.
8 Väga vihatud on joobnud naine:
ta ei varja oma sündsusetust.
9 Naise hoorust tuntakse silmategemisest
ja tema silmalaugudest.
10 Kangekaelset tütart valva rangelt,
et ta lõtvust leides seda ei kasutaks!
11 Häbitu silma üle pea valvet
ja ära imesta, kui ta sind võrgutab!
12 Nagu janune teekäija avab suu
ja joob iga ligiolevat vett,
nõnda istub ta iga telgivaia juurde
ja avab oma tupe noolele.
Kooselust naistega
13 Naise armsus rõõmustab tema meest
ja tema osavus lisab mehe kontidele liha.
14 Vaikiv naine on Issanda and
ja haritud hinge eest ei ole küllalt lunaraha.
15 Häbelik naine on armude arm
ja tagasihoidlik hing
ei ole millegagi kaalutav.
16 Nõnda nagu päike
tõuseb Issanda kõrgustes,
nõnda on ka hea naise ilu
ehteks mehe kojale.
17 Nagu pühalt lambijalalt paistev lamp
on ilus nägu sihvakal kehal.
18 Nagu kuldsambad hõbealustel
on kaunid jalad kindlatel kandadel.
Kolm halba nähtust
28 Kahe asja pärast on minu süda murelik
ja kolmanda pärast tõuseb minus viha:
sõjamees, kes vaesuse tõttu puudust kannatab,
arukad mehed, keda ei panda millekski,
ja see, kes õigusest pöördub pattu:
Issand valmistab teda mõõga jaoks.
M
Mine Jutlust pidama   /   14:26, 21. aug 2018
kirikusse.
T
Teadja  /   21:16, 21. aug 2018
Ohutud on 50 + naised ja kogemusi piisab ka.Ei mingeid titelappe ja kisa.

Loe ka neid lugusid