Jaga:     
Naisteleht

Merle Luik | Kes peaks vangis olema – kas Katrin Lust või pedofiilid? (199)

Pean kohe alustuseks ausalt üles tunnistama, et ma ei tunne Katrin Lusti. Pole elu sees olnud põhjust kohtuda.

Ja pean sellegi üles tunnistama, et tema „Kuuuurija“ on selline saade, mida vaadates me aeg-ajalt ikka kogu perega, kõhud kõveras, naerame. Ühel või teisel põhjusel.

Aga täna tundsin kodanikuna ja eelkõige emana, et minu õiglustunnet on riivatud. Lugesin lehest, et prokuratuur läheb Katrin Lusti vastu kohtusse. Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest.

Jah, ma saan kogu sellest juurapoolest aru. Inimene tungis kellegi teise elamisse ja see pole õige. Ja polegi!

Aga tulemus – võimaliku pedofiili paljastamine. Kas see antud juhul ei kaalu seda tõika üles? Mina kolme lapse emana olen Katrinile selle loo ja teo eest tänulik. Olgu tema töömaneer antud juhul siis eetiline või mitte-eetiline. Ühiskond on sellest rohkem kasu saanud, kui saab Katrini kuriteos süüdi mõistmise eest. Kas võimaliku pedofiili paljastamise puhul pole tegemist mitte hädaseisundiga, kuna kõrvaldati võimalikku ohtu lastele? Kumb õigushüve on prokuratuurile olulisem: kas laste seksuaalne puutumatus või võimaliku pedofiili eluruumide puutumatus? Kas ilma Lustipoolse ruumidesse sissetungita poleks võinud tekkida olukord, kus prokuratuur oleks käsi laiutanud – tõendeid ju pole?

Paljude oluliselt suuremate kuritegudega tegelemine venib, sest väidetavalt polevat prokuratuuril piisavalt ressursse. Oma loo võib teile rääkida ilmselt iga jurist. Aga selleks nüüd ressurssi jätkus. Veider ja häiriv. Meenutab kangesti Kaur Kenderi (keda ma samuti ei tunne ega kuulu ka tema austajate hulka) juhtumit, kus prokuratuur läks suurte viledega kohtusse ja väljus protsessist häbistatuna. Lusti juhtumi käsitlus prokuratuuri poolt paistab mulle kui lapsevanemale veelgi häbiväärsem.

99 kommentaari

M
Mati  /   13:59, 31. aug 2018
Kas Lust on krimiuurija või? Kas tal on jälitustegevuse- ja kuriteomatkimise luba?
Ei ole. Tal on lihtsalt harrastusreporter riigis, kus kehtib sõnavabadus ehk ükskõik kes võib väita ükskõik mida tahab.
S
söör krat   /   14:14, 31. aug 2018
Mati tuleb kinni panna
  /   14:33, 31. aug 2018
kardad, jah?
O
O  /   14:53, 31. aug 2018
krati on kärgperes kuritarvitatud.
Ä
äkki  /   16:51, 31. aug 2018
polnudki kärgpere vaid täitsa vere sugulusega enda pere :O
  /   18:13, 31. aug 2018
Vere sugulastega?
J
jah jah  /   11:27, 1. sept 2018
krat kuritarvitab ka praegu ja viina viskab, kuramus aga armastus NSVL vastu on murdmatu
A
aser aitas  /   17:03, 1. sept 2018
nagu hea tava nõuab
L
Lust  /   00:57, 2. sept 2018
Tungis sisse ja jutul lõpp. Tuleb istub pokris ja mõtleb järele. Mis ühiskond saab kasu Katrini vägitegudest. Pole olemas mõrvarit ja vägistajad kes ei suudaks samasuguse idiootse kaitselause endale väljamõelda ,et vabanes ühiskonna probleemist ja nii on kõigile parem siis tapame edasi.... ??? Seda sa siis tahad öelda`? Et kui sulle sobib ohvri surm siis on nagu ok?
.
..  /   00:05, 1. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kai  /   07:03, 1. sept 2018
Pigista jah silm kinni ja õigusta aga edasi, ilmselt pole sa lapsevanem.
T
to Mati  /   07:57, 1. sept 2018
on ise üks paras mölakas.
V
Vanake  /   08:08, 1. sept 2018
Mulle tundub, et Sööt Krati isa ja ema on lähisugulased.
T
teadagi  /   11:28, 1. sept 2018
õde ja vend koos tegid krati
K
kui nii,sul on õigus jah  /   11:31, 1. sept 2018
aga vaata meie filmitoodangut, mingi kättemaksukontor, kus naisinimesed jooksevad , püstolid käes, tungivad elamutesse ja kamandavad seal omanikku - käed üles! Lausa arreteerivad! Jälitavad! Ise nii ennasttäis et kohekohe plahvatavad. jube, õpetlik, nii võibki iga jobu teha!
!
!!!  /   12:09, 1. sept 2018
Vaata mis vigureid James Bond kõik ära tegi. Aga päris elus ei tohi kõike seda teha, mida filmides näidatakse
Ä
ära aja pada  /   20:25, 1. sept 2018
James Bondil on "luba tappa"
I
ilus tüdruk  /   11:41, 1. sept 2018
Jah, selline luba antakse politseile kui on olemas alus , kahtlustus,faktid. Paljudele, st kaabakatele, pättidele, ja nii edasi, see ei meeldi. Kohe üldse ei meeldi ja siis nad kiunuvad, kui nende teod on fikseeritud ja krim. asi läheb edasi kohtusse. Kohtus sageli, nullitakse see asi kuidagi ära ja kaabakas kalpsab jälle ringi.
E
endine jurist  /   12:07, 1. sept 2018
Ka kriminaalasja menetlejal on piirangud peal. Et mida tohib ning mida mitte. Ja kuidas. Seda reguleerib menetluskoodeks. Katrin aga "uurib" nii nagu jumal juhatab ning mida pähe tuleb. Mis sellst, et vahel ka efektiivselt. "Efektiivsed" olid näiteks ka ENV aegsed Pagari tänava uurijad, eiti seal Stalin ajal. Aga kas m tohime ainult efektiivsust arvestades ka meetodite suhtes silmad kinni pigistada?
Täpsed reeglid peavad olema.
T
Tuhajuhan  /   20:34, 1. sept 2018
Uurivad ajakirjanikud peaksid ennast politseis salaja registreerima kui agendid. Siis saab hiljem tõendeid asitõendina kasutada. Et näe oli meiega koostööl salaoperatsioonis.... Vihkan pedofiile ja neid peaks saama karistada maksimaalse karistusega, ehk nende elu hinnaga!!!
A
aga  /   23:44, 1. sept 2018
mulle on jäänud mulje, et Katrinil on ikka jurist olemas, kes annab nõu, mida ja kuidas ja kui kaugele tohib saatega minna. On? Või ei ole? Või on mingi vilets?
E
effectiv  /   14:15, 2. sept 2018
Eesti Vabariigis peaks töötama TÕHUSALT.
M
mõlemad  /   09:32, 2. sept 2018
Mõlemad on ühiskonnale ohtlikud ja tulevad isoleerida.
K
Katseeksitus  /   14:08, 31. aug 2018
Eesti maksumaksja plekib. Kui raha on siis võib igasuguseid projekte ja protsesse punnitada.
Keegi ei vastuta ju maksumaksja raha kulutamise eest !
K
kus on faktid  /   14:11, 31. aug 2018
kui tõestad pedofiilia ära, pannakse vangi,
kui tõestad sissetungimise ära, saab ka karistada
Vahet pole, Lust või keegi teine
T
Tuleb kinni panna  /   14:20, 31. aug 2018
Need lustisaated ja kogu lugu. Selle laulu laulab, kes talle maksab. Ja palju siis neis tõtt on?
  /   14:23, 31. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
pedro  /   16:14, 31. aug 2018
Lust ahistas ja ei lasknud rikastada
P
Paneks mõlemad kinni?  /   14:27, 31. aug 2018
Siis ei tohiks ühelgi osapoolel pretensioone olla, ei pervertide ohvritel, ei prokuratuuril ega ka Lusti vaenlastel.
S
sama hea  /   16:18, 31. aug 2018
kui Alari tõlge
S
süsimust iroonia  /   17:32, 31. aug 2018
jahh, kinni tuleb panna lust, pedofiild ja proks kah veel, lihtsalt igaks juhuks!
J
ja   /   20:25, 31. aug 2018
ühte kongi.
Õ
õhes kongis oleks lusti   /   17:05, 1. sept 2018
ja rõõmu , lõbu kah.
L
lust siin  /   20:27, 1. sept 2018
ju kires, et keegi ei taha temaga ühes toas olla
T
Tolerast   /   07:12, 1. sept 2018
Erinevused ju rikastavad- see on meie valitsejate kreedo. Järelikult tuleb kinni panna Lust.
G
Gunnar Stahl  /   14:27, 31. aug 2018
Kahjuks liigub ka eesti moodsate riikide poole nagu Rootsi, Saksamaa ja mitmed teised, kus pedofiilia seoses sisserännanud moslemitega on täiesti aksepteeritav.
Nagu me teame tohivad moslemi mehed abielluda lastega ja see on ka põhjus, miks neid soositakse.Nimelt moslemite varjus loodavad ka muud pedofiilid saada endale legaalselt laste seksuaalselt ärakasutamise õiguse.
Kahjuks juhivad enamius riike pedofiilidest riigijuhid ja kohtusüsteem ning politsei on samuti selle kõigega seotud.
V
Varsti  /   15:14, 31. aug 2018
pidid ju Eesti riiki juhtima, siis sinu käsitluse järgi ekre pedofiilid, kui kõik juhid on seda?
T
tore  /   10:24, 1. sept 2018
150 kommenteerijat arvavad, et ekre võimule ei tule :).
O
ongi nii  /   11:46, 1. sept 2018
nüüd vaatame siis, kes sellega tegelevad, et Eesti riik anda üle moslemiusulistele või siis teha meie luterlastele pühakirjas parandussätted, mis moslemiusuliste jõhkraid tegusid hakkavad "korrigeerima". Kui meie luterlased saavad samad õigustused peksta, piinata tappa kõiki,kes MEIE maal meid! ! ei salli, siis on asi verine.
H
Hei!  /   15:13, 1. sept 2018
ongi nii -le kell 11.46
Ainult meie iseeestlased kõik koos, saame oma maad ja rahvast hoida julmuste ja jälkuste eest. Eliit teeb aga muudkui uusi erakondasid, aga tegelikult on vaja hoopis Eesti riigi, Eesti rahva ja eestlaste eest võidelda/tegutseda.
T
to Varsti  /   13:55, 1. sept 2018
Palgaline, ära soni.
S
see on   /   23:48, 1. sept 2018
krat, kes lõi araks, tegi püksid täis ja nüüd teise nime all ikka tasa krääksub EKREst
J
järjekordne demagoogia  /   14:34, 31. aug 2018
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest."
See on ju täielik vale - ta on kahtlustatav sissemurdmises!
V
võiks  /   15:20, 31. aug 2018
laimamise eest ka olla, nii palju valetanud, ilma tõestuseta.
S
sissemurdmine tuleks seadustada  /   19:29, 31. aug 2018
kui selle tagajärjel tõkestatakse kuritegu!
Krt, kui sa näiteks kuuled, et naaberkorteris vägistatakse last ja lööd ukse maha, siis algatatakse su vastu kriminaalasi????
Olgugi, et Lusti paljastatud kuriteod polnud nii drastilised, olid need siiski kuriteod!
N
Nii ongi.   /   20:54, 4. sept 2018
Mina isiklikult olen kandnud karistust( rahatrahv kolme kuupalga ulatuses), selle eest, et lõhkusin naabertrepikojas ukseluku südamiku ja tõin kaheksa last tulest välja, sest suur tuba oli lausleekides. Muuseas, südamiku vahetasime terve vastu veel samal ööl.
M
millest sa räägid  /   20:43, 31. aug 2018
mis kuritegu Lusti sissemurdmine takistas?
Fakte pole.
On ainult Lusti enesekiitus -
peded ja kassivabrikud toimetavad edasi!
Kahju, aga tõsiasi.
J
Just nimelt,  /   23:17, 31. aug 2018
prokuratuur tegelegu nendega, mitte Lustiga!
Kuidas fakte POLE? Fakte mätsitakse kinni ja isegi prostitutsiooni mahitajad ja inimkaubandusega tegelejad tunnevad end nii julgelt, et asuvad vasturünnakule!
ÄRGAKE, inimesed !
E
eo ole sissemurdmist  /   11:35, 1. sept 2018
ta koputas, talle avati uks ja tutvustati noid kasse. Mine ja kui sulle ei meeldi, anna teada , meediale jne - kas see oli sisetungimine? Ja too vanglast tulnud mees võis sõimata, kallale tungida, ka politseile ? need jublakad seal on kõikvõimsad mehikesed.
H
Hei!  /   15:06, 1. sept 2018
Katrin Lust tõi avalikuks julmuse/jultumuse/jälkuse.
Eks need valebisnesi tegijad hakkasidki susima Katrin Lusti saadete üle. Ja näete, kuhu okupajärglased jõudsid.
M
mitte s .tt. gi  /   00:59, 2. sept 2018
Lusti reportaaž keeras kihva ametliku uurimise - kinnimajja ei saanud panna ei pedofiile ega kiisuvabriku omanikke.
Sry, aga Lust on pehmel öeldes jo bu, kes teeb kõik enda kuulsuse nimel ning "unustab" õigusriigi põhimõtted …
Kui arvamus on vaba, siis mul on õigus arvata, et edevuse laat Lust on Eesti põhiseadusliku korra vastane …
Kuna tema jaoks pole põhiline mitte õiglus, vaid tema enda edevus.
T
Tikker  /   14:37, 31. aug 2018
Vägistaja sai 5 KUUD vangistust. Jne. Siit on näha, kellel on meie kohtusüsteemis hea tegutseda.
K
Karm kohus  /   22:14, 31. aug 2018
Feminsitlikus ja naiste õigusi austavates riikides nagu Rootsi saab alaealise tüdruku vägistamise eest 180 tundi ÜKTd ( http://www.friatider.se/muhameds-comment-while-raping-twelve-year-old-ida-black-dck-expensive-gets-a... )
Vanal heal ingilsmaal võivad sellised paljastused lõppeda vanglaga kui meenutada Tommy Robinsoni juhtumit.
T
tglt  /   19:58, 1. sept 2018
Kui hästi meenutada, siis pandi Robinson pokri ühe teise asja eest, aga rahva poolehoiu võitmiseks oli ju vaja selline valeuudis tekitada ja seda levitada.
T
Tõeleid  /   14:38, 31. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
Olev  /   17:07, 31. aug 2018
vaeseke - kas sa oma tõeotsimisega enda peldikusse vaatasid ?
J
Joh to Tõeleid  /   17:46, 31. aug 2018
Iroonia ja sarkasm on tänapäeva eestlasele arusaamatu. Tuleb öelda võimalikult otse ja mitte kasutada põimlauset.
N
nemad tunnevad KõIK töhed ära  /   17:09, 1. sept 2018
JA SINA, NAABRER, ARVAD,ET LOETUST lihtsalt ei viitsita aru saada
Eks see ole võimatu neh, aru jätkub kisaks ja viinaralliks .
Aga hetkel on siis 256 TARKA juba oma meelsuse ära näidanud
O
otse  /   18:19, 31. aug 2018
Oma s.itt on ikka armas, ikka vaatan ;)
P
pragma  /   18:47, 31. aug 2018
uskumatu, kui palju kitsarinnalisi, kes irooniast aru ei saa..
H
Hei!  /   15:07, 1. sept 2018
Tee siis oma nalju/sarkasmi/huumorit ikke
humorikalt.
Kirjutad nalja nii, et see polegi nalja moodi.
T
tere tulemast klubisse  /   19:42, 31. aug 2018
Kus on sinu enda iroonia piir?
Kui meie siin võime villast visata, siis mitte ajakirjanik!
Kui rääkida põhiteemast, siis Lust erilise irooniaga ei hiilga, küll ülbusega, mis talle nüüd kätte maksab - mida külvad, seda lõikad!
I
iconoclast  /   14:40, 31. aug 2018
Lubades Lustil või kellel tahes seadusest kõrvale hiilida sest "see oli üldsuse mõttes kasulik" on väga libedale teele minek, ajalugu on näidanud et esialgu toimub see selliste väga selgete juhtumite puhul nagu siin juttu aga järjest enam hakatakse seda õigustama juhtumite puhul mis pole enam nii selged ja lõpuks jõutakse näiteks sinnamaani välja kus teilt kaasa kiitjatelt võetaks näiteks teie vara sest see oli hetkel üldsusele kasulik ja mis siis et te millaski süüdi polnud "see oli üldsusele kasulik", seega soovitan soojalt mis iganes juhtum see on siis kõik osapooled peavad järgmia seadust sest kui te kasvõi ühelt poolelt kiidate seaduse mitte järgmise heas siis lõpuks varem või hiljem see tuleb bumerangina teile endale tagasi ja see on fakt ajaloost tõestatud.
A
arvamus  /   14:48, 31. aug 2018
Üks põhiseaduslikke õigusi on kodu puutumatus Loodan, et Lust saab karmi aga õiglase karistuse
T
to arvamus  /   21:24, 31. aug 2018
õige hõlma ei hakka keegi ja kui oled patust puhas, siis pole midagi varjata.
tundub, et siin sullerid õigustavad pedokaid ja muid kurjategijaid.
O
oot-oot  /   21:52, 31. aug 2018
Mulle küll ei tundu, et kodu puutumatuse üle võiks kaubelda.
Kui kodu on püha ja puutumatu, siis ka ajakirjaniku jaoks.
Tean-tean nendest "moraalsetest värdjatest", kelle tõekspidamised on tähtsamad kui inimese/naabri/rahva omad, aga see on tiba teine teema.
Lust ei murdnud sisse mitte selleks, et enda väärtusi (väevõimuga) kehtestada, vaid selleks, et kellegi teistsuguseid väärtusi paljastada/halvustada.
Siinkohal ongi raske kohtumõistjaks olla (väärtuste pealesurumise küsimuses) kui süüdistus on esitatud eraomandi/teiste väärtuste mittetunnustamise osas.
F
faktid  /   14:51, 31. aug 2018
01.03.18 Tauniv: TV3 rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 1.4., mis näeb ette, et ajakirjandusorganisatsioon kannab hoolt selle eest, et ei ilmuks ebatäpne, moonutatud või eksitav info. Samuti rikkus saade punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad. Pressinõukogu leiab, et saates on faktid ja oletused segamini ning saatejuht on intervjueeritavaid oma küsimustega suunanud.
01.03.18 Tauniv: TV3 saade „Kuuuurija“ rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.2., mis näeb ette, et konflikti sisaldava materjali puhul peab ajakirjanik ära kuulama kõik osapooled. Pressinõukogu hinnangul esitati Marta Tuule artikli kohta ebatäpset infot ja pandi artikkel väidetavate rünnakute ja ähvardustega samasse nimekirja, mistõttu oleks pidanud sõna andma ka Marta Tuulele.
14.12.17 Tauniv: TV 3 rikkus Kuuuurija saatelõigus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.7., mis näeb ette, et vanemate vaidlusi laste hooldusküsimuste üle üldjuhul ei kajastata. Pressinõukogu hinnangul puudus antud saatelõigu kontekstis avalik huvi rääkida alaealistest lastest ja näidata videolõiku laste ära viimisest. Pressinõukogu arvates tuleb ajakirjanikel hoolikalt kaaluda, kas lapsevanemate ütlusi ja infot laste kohta avaldada või mitte.
15.06.17 Tauniv: Kuuuurija rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad ning punkti 4.2., mis näeb ette, et konflikti sisaldava materjali puhul peab ajakirjanik ära kuulama kõik osapooled. Pressinõukogu hinnangul on Elva linnapeale sõna antud formaalselt, sest sisulistele süüdistustele ei saanud ta vastata.
15.09.16 Tauniv: TV3 rikkus ajakirjanduseetika koodeksi punkti 4.1., mis näeb ette, et uudised, arvamused ja oletused olgu selgelt eristatavad ning uudismaterjal põhinegu tõestataval ja tõenditega tagatud faktilisel infol. Pressinõukogu hinnangul luuakse kaebaja suhtes saates negatiivne kontekst ja jäetakse mulje, et ta võib olla blogija surmas süüdi. Pressinõukogu leiab, et saates ei ole esitatud ühtegi tõendit, mis kinnitaks, et kaebaja soovitas blogijal lõpetada ravimite võtmise.
K
Katrin  /   14:54, 31. aug 2018
Aitäh, pr. Luik, et Katrin Lusti poolt välja astute! Ka mina ei tunne teda isiklikult, aga kahtlemata on tegemist omas nišis julge ja võimeka ajakirjanikuga. Kui nüüd algab tema suhtes nn nõiajaht, on võitjad kõik Eesti riigis tegutsevad pedofiilid jm taoline kontingent.
D
demagoogia ohver  /   15:05, 31. aug 2018
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest." - See on ju täielik vale - ta on kahtlustatav sissemurdmises!
J
ja kui ta  /   15:24, 31. aug 2018
teeb saate, et olete prostituut, kes petab meestelt raha välja, siis ka kiidate, sest kuulujutte ei pea ju tõestama?
Õ
õiglus  /   14:56, 31. aug 2018
Kui tõestatakse mõlemad faktid, siis karistama peab mõlemat. Mitte et ühte või teist, mõlemat
  /   14:57, 31. aug 2018
Kindlasti Lust ja kui on tõestatud alles siis arvatav pedofiil.
M
Muidugi vangi  /   15:09, 31. aug 2018
Kas Lust on pedofiil? Siis muidgi vangi
L
Lusti kopeerija  /   15:25, 31. aug 2018
Ma arvan ka, et on, sest vaatas lapsi nii himura pilguga.
H
häbi teil olgu  /   21:30, 31. aug 2018
katrin lustil on inglismaal 12 last kuulsa ponitaltsutaja ja rätsepaga.lihtsalt tai saa nendega präägast tegelda,sest kassid vajavad päästmist.
O
Onu  /   09:41, 1. sept 2018
Tead, et isiku solvamise ning laimamise eest võib ka karistuse saada karistusseadustiku alusel, nii et ärge muutuge isiklikuks.
K
Kõik saab alguse ikka perekonnast  /   15:09, 31. aug 2018
Põhisüü lasub vanematel, et nad lubavad lastel hulkuda hiliste kellatundideni ja ei tunne huvi, kus nende alaealised lapsed viibivad! Pedofiilid saavad meil lausa olematuid karistusi.
E
enamus  /   20:34, 1. sept 2018
kuritarvitamisi leiab aset oma koduseinte vahel
Ü
Ühed  /   15:12, 31. aug 2018
mustad mõlemad.
A
analüütik.  /   15:31, 31. aug 2018
Vangis istuvad need kel pole raha.
V
vaene,  /   15:35, 31. aug 2018
kuskil peame ju meie ka saama peavarju ja süüa.
J
jusss  /   15:34, 31. aug 2018
Merle seadustak ka avliku lintsimise, kui Lust ohvrid kätte näitab ( ja politsei eest varjab). Miks peavad tavakodanikud seadusi täitma, kui raisakotkastest ajakirjanikele kõik lubatud on? Eesmärk pühitseb abinõu.
M
mis peitub Kenderisse, siis  /   15:38, 31. aug 2018
see mees pole samuti normaalne. Midagi sellisit haiget välja mõelda näitab, et katus sõidab. Kui meie politsei ei suuda pättidega ja pedofiilidega võidelada , siis sellised paljastused nagu Lust teeb peaks ju teretulnud olema. Huvitav milles probleem, kas tõesti mingi eit kes müüd haigeid loomi on õigem kui Lust kes sellsied pätid letti tirib või siis haiged väärakad kes minu, teie ja teiste normaalsete inimeste lapis noolivad.
R
reku  /   15:49, 31. aug 2018
Eesti prokuratuur võtab ikka sealt, kuhu hammas kergemalt peale hakkab. Millegipärast ta vältis tegelemist Danske pangaga.
S
Suurepärane näide  /   15:52, 31. aug 2018
Suurepärane näide Lusti tööstiilist.
Kui Lust on surmkindel, et ta midagi rikkunud pole, siis milles küsimus - käid uurija jutul ära ja asi vask. Aga mida teeb Lust (Savisaart;) - hakkab ajakirjanduslikke tutvusi kasutades kõiki veenma, et temast tahetakse teha patuoinas. Lust valetab avalikult, keegi ei süüdista teda pedofiilide või kassivabriku paljastamises.
Ta teab suurepäraselt, et enne "õiget aega" ei saa prokuratuur üksikasju avaldada.
Kõik, kes midagi meediast teavad - kuidas Lust püüab avalikkusega manipuleerida ja korraldab erinevates kanalites endale toetusavaldusi (Kersna, Rool, Luik) kõik natuke eri kanalites, aga näe, "sõber" Õhtuleht paneb kõik kõrvu ja ongi läbinähtav, kuidas on püütud totaalset inforünnakut korraldada (kõik kanalid ajavad ühte juttu).
Kindlasti on Lust ühes mööda pannud - ülbitsenud inimestega! Ka nendega, kes tunnevad seadusi ja infosõja telgitaguseid. Kersna sõnu kasutades - Lust on hetkel see "loll ajakirjanik", kes on samahea kui surnud ajakirjanik.
L
Laine  /   18:27, 31. aug 2018
Samas näib ka nüüd, et lavale tõmmatakse kohtumõistmise kallutatus ja see on veelkord (korduv lugu), et kohtute töö lonkab ja logiseb, nt. pannakse paari mehi omavahel, ka naisi ja Eesti seadused ei kehtigi enam. Kes süüdi, ikka kohalikud kelle tahes ees. Korduvad mustrid.
M
milles küsimus  /   19:46, 31. aug 2018
ära ohi - tõesta ära - faktiliselt!
Kohtust tuleb kindlasti selge (faktiline) otsus.
Siinne kohtu halvustamine on aga kohatu - ära lahmi, tõesta!
M
Mis faktid???  /   21:48, 4. sept 2018
Ka meie kohtusüsteem ei ole õiglane.
Mult varastati rohkem kui kümmekond aastat tagasi pangakaart, tehti tühjaks ja pandi tagasi. Varas oli turvakaamera salvestusel selge kui piltpostkaart. Ma saan aru, et ta pidi seisma kas minu ees või taga, et pinkoodi näha. See oli selge fakt, et ta raha välja võttis aga kuna mina ei suutnud tõestada fakti, et ma võhivõõrale oma kaarti vabatahtlikult ei andnud, jäin ikkagi ligi kaks aastat kestnud vaidluses kaotajaks ja rahast ilma. See on ka fakt.
M
Minu arvates on  /   15:56, 31. aug 2018
Katrin Lusti saated lausa vaimustavad ja tore,et ta toob selliseid haigeid inimesi ekraanile ja ebaausaid.Jõudu Katrin Lustile.
N
nojah  /   19:38, 31. aug 2018
Haigeid inimesi ei tohiks kindlasti ekraanile tuua - neid tuleb lihtsalt ravida. Paraku on Lust eksinud ka selle vastu, et väntsutab ohvreid ...
J
Juts  /   20:08, 31. aug 2018
Vaene pedofiil - väntsutatakse. Looda, et ta sinu tütrele taha ei keeranud, millest võsuke ei julge rääkida. Ehk siis arusaam muutub?
Ä
ära demagoogitse  /   20:26, 31. aug 2018
Jälle sildistamine!
Keegi ei räägi pedofiilidest -
jutt käib organidoonori sugulase väntsutamisest!
Sry (väljenduse eest), aga antud juhtumis käitus Lust tõelise tõprana!
Rikkus korduvalt kutse-eetikat, aga ilmselt see ongi, millest ta aru ei saa, kuidas ta enda "õiglusemõistmisega" inimestele haiget teeb.
J
ja   /   14:32, 1. sept 2018
mis kutse-eetika Lustil on?? Ta pole ju ajakirjanik, vaid skandaalijahil reporter, kes peab saadet tootma. Kui ka midagi skandaalset pole, siis peab seda nii näitama, et see nii paistaks. Tühja faktidest ja tõest!
"
"ajakirjanikud"  /   23:52, 1. sept 2018
on delfil ja õhtulehel, kes mitte midagi ei oska, pole õppinud, õigekeelsust ega mitte midagi muud, imetakse, tehakse tõlkimissarmast tegevust, mingi tühine jutuke, kirjavigadega pannakse "teele" ja ongi ARVAMUSartikkel
A
Aitäh!  /   00:50, 2. sept 2018
Polegi minu luul - ma polegi üksi!
  /   09:29, 2. sept 2018
Ja ehk muutub Jutsi arusaam sellisest ajakirjaniku käitumistaktikast siis kui tema enda tütart või poega hakatakse avalikkuse ees väntsutama puhtalt kellegi kuulujutu alusel. Kusjuures kuulujutu tõesust kontrollimata.
V
vangis peaks olema  /   16:25, 31. aug 2018
valetajast n€€grimagataja Lust (ise pole pedofiil)
N
n55ger ei  /   17:12, 1. sept 2018
valeta kunagi.
J
Jaan  /   16:28, 31. aug 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
Valige Jaak,  /   20:33, 31. aug 2018
kes homobaaris käis jne.
A
ausõna  /   21:00, 31. aug 2018
mina ei taha kindlasti Jaaku keppida,
aga mitte valida
T
täheviga  /   01:04, 2. sept 2018
ma ei taha Jaaku keppida,
ega mitte valida
I
irw  /   16:36, 31. aug 2018
Lust, see on see titehäälega reibas kretiin, kes ennast teiste ellu topib?
M
Matvei Murakas  /   16:38, 31. aug 2018
Vägistaja sai 5 kuud reaalset vangistust.Miks ta rohkem ei saanud?Sellepärast ei saanud,et ahistamine on suurem kuritegu.Kui ta oleks ainult ahistanud,oleks rohkem saanud.
A
Arvan  /   16:47, 31. aug 2018
et eks ta ikka kõvasti kellelegi varba peale astus
aga samas kõik on ju õige
meie korrakaitseorganid ja tarbjakaitseamet hakkavad reageerima alles peale niisuguse saate eetrisseminekut
võibolla tõesti vahendite valik pole olnud õige, aga samas arvan,et neist saadetest oli kasu
L
lihtne inimene  /   01:15, 2. sept 2018
selles point ongi - Lust ülbitses inimeste tõekspidamistega.
Üks asi, kui sa püüad enda väärtusi selgitada nagu võrdne võrdsele - teine asi, kui kaarega pähe lased.
Kui Lustist saab ajakirjanduslik laip (Kersna sõnavara kasutades loll ajakirjanik),
siis see ongi loo moraal.
I
idealist  /   17:03, 31. aug 2018
Prokuratuur läeb Lusti vastu? Arvan, et ikka keegi isiklikult läeb Lusti vastu kohtusse ja se on nii läbinähtav ja mage, aga näe on maitsetud ja matsistunud sakse siin jeestimaal.
M
masendav  /   17:10, 31. aug 2018
Kuidas ühe väljaande toimetaja saab nii ebaprofessionaalne olla?
Mis on ajakirjaniku I asi: kontrollida fakti ja kriitilise loo puhul anda sõna ka teisele poolele.
"Saatejuhi enda sõnul on ta kahtlustatav kassivabriku ja väidetava pedofiili paljastamise eest." - ilmne vale ju! Ja prokuratuurile ei ole sõna antud.
Tõejärgne ajakirjandus - virtuaalreaalsuses hala Lusti kaitseks ...
Täpselt seda teeb ka Lust - rikub ajakirjaniku eetikat - ajab segi fakte ja armamusi, ei anna II poolele sõna ... Masendav, et nüüd on ka toimetajad sellised.
N
nonii  /   17:13, 31. aug 2018
ta on uuriv ajakirjanik ja see on ok. jätke inimene rahule ja las teeb oma tööd :) kõigl huvitav Võsa petsi ei andnud keegi vist kohtusse, vaat kus igalpool ilkus
E
eksid  /   17:28, 31. aug 2018
Ta pole uuriv ajakirjanik, vaid räpane ajakirjanik, kes pole ajakirjaniku nime väärt
J
Juku  /   17:56, 31. aug 2018
Talle anti peksa
Õ
õigusriik  /   20:06, 31. aug 2018
kui sul on andmeid, et kedagi peksti, siis tee politseile avaldus!
Nalja mõistan, aga mitte omakohut!
Lust on konksu otsas sellepärast, et läks ära tegema mitte seadusi järgides, vaid omakohtu korras. Toetan Lusti pedofiilide ja kassivabriku vastast võitlust, aga omakohus/õigusemõistmine ei ole aktsepteeritav.
  /   09:41, 2. sept 2018
Kui ta on uuriv ajakirjanik, vat siis kõigepealt uurigu! Uurigu, kelle tellimuse peale ta mõnda lugu on tegema jooksnud, milline on temalt loo tellinud inimeste enda taust ja kas nende poolt serveeritul ikka tõepõhi all ka on. Uurivad ajakirjanikud teevad seda. Mitte ei jookse ummisjalu ilma midagi uurimata kohe showd lavastama. Ilma mingi eelneva uurimise või tõestusmaterjalita. Selliselt ei käitu uuriv ajakirjanik, selliselt käitub sopaajakirjanik.
K
kalev  /   17:24, 31. aug 2018
tegelikult on lustil palju teisigi potentsiaalseid kohtuasju kukil. Nii ikka ei saa, et teed ja lahmid mida tahad teleekraanil Ma pean silmas seda ärimees Zandi juhtumit. See on täielikult fabritseeritud ja ellidega kokkumängitud lugu. Tüduk ise pärast ütle, et teda ei vägistatudki, kui zandi kohtuga ähvardas ja õiglust jalule tahtis seda. Täielik kullakaevajate kamp. Ja Lust suur sõbranna nende ellidega. Vastik kohe. Loodan, et zandi nad kohtusse annab vale info eest ja luuakse pretsedent, et selliseid asju enam ei korduks.
O
onujuhan  /   17:31, 31. aug 2018
komme lugedes on tunne, et enamus on pedofiile või -hakatisi...
kas meil tõesti on nii palju pedofiile?
  /   21:30, 31. aug 2018
Kui teile tundub, et kõik on mingid ilged pedofiilid-kriminaalid, siis äkki peaksite peeglisse vaatama või kusagilt abi otsima!
:
:)  /   21:43, 31. aug 2018
Ei, meil on inimesed, kes lähtuvad seadustest.
K
kukeke  /   17:36, 31. aug 2018
Mõlemad?
S
Siil  /   17:38, 31. aug 2018
Tundub, et midagi seoses pedodega mätsitakse kinni.Seal saates kajastati ju ühte just min nõuniku case.
I
Isegi LUST ei tohi  /   17:49, 31. aug 2018
SEADUSEST ÜLE ASTUDA JA TÕESTAMATA ASJU TÕESTATUTE PÄHE ESITADAta väärib karistust,muidu...astume aga kõik üle seaduste
J
Juku  /   17:54, 31. aug 2018
Ehk peavad mõlemad vangis olema?
E
eks  /   17:54, 31. aug 2018
seal prokuratuuris ka selliseid kes tuntsid ennast pedofiilia kohapealt puudutuna sellepärast ka selline palagan.kuidas ikka lust julges pedofiile ahistada.
J
jälle sildistamise katse  /   17:56, 31. aug 2018
Lust on algatanud infosõja, aga teeb seda nagu surnud (IoII) ajakirjanik (lugege Kersna lugu).
Aga kuna paljudel on tema jumala mängimisest villand, siis on liiga palju argumente tema vastu, millega ta enda rumaluses hakkama ei saa ja kasutab vana head sildistamist.
Merle Luik on häbiväärsel kombel Lusti propaganda võrku läinud ja fakte kontrollimata "kanaemana kaagutama" hakanud.
P
Priit  /   17:56, 31. aug 2018
Pedofiilid loomulikult, Katrin pole tegelikult milleski süüdi ! Kui sellest väheks jääb, sekkun ise ja asi läheb väga isiklikuks ja seda ei kannata ükski prokuratuuri töötaja välja, ma tean kuidas pinda käia ja kuidas asjad toimivad, ärge lootkegi, et Katrin saab karistada ! Seda ei juhtu ja ma teen kõik selleks, et seda ei juhtuks ! Värisege, sest mul on tõsi taga, amatöörid !
T
tühikargaja  /   18:09, 31. aug 2018
haukuja koer ei hammusta
T
to Priit  /   18:14, 31. aug 2018
Keda sa, kämbu, siin enda arvates hirmutad?
Saada enda ähvardused prokuratuuri (aga pane enne kuiv mähe alla, kui kangelasliku kättemaksu käigus peaks püksi tulema ;)
P
Priit  /   18:19, 31. aug 2018
Kusjuures enam-vähem panid täppi :)
P
Priit  /   18:21, 31. aug 2018
Soovitan oma sõnadega ettevaatlik olla, IP number on kerge kätte saada !
E
ei karda  /   18:35, 31. aug 2018
Mul on vale IP ette keeratud
E
Eino Taruk  /   18:08, 31. aug 2018
"võimaliku pedofiili paljastamine. Kas see antud juhul ei kaalu seda tõika üles?"
Kaalub, kui selle juurees tõesti paljastatakse pedofiil. Aga kui mitte? Aga kui, massihüsteeria käigus, tungitakse kuritahtliku laimu ohvriks langenud inimese eluruumidesse jne. Seda kahju ei suuda keegi pärast kinni maksta ega hüvtiada.
S
Siil  /   18:16, 31. aug 2018
Parem paljastada 1 pedo kui jätta 100 korterit külastamata.
P
palun täpsustust  /   20:19, 31. aug 2018
kas paljastati või pandi silt külge?
Miks mulle tundub, et Lusti "avalikustamine" keeras uurimise tuksi …
Ajakirjanik tegi kõik enda reitingu heaks, aga rikkus uurimise!
Sellest ka proksi "inimlik viha".
Muidugi, proks peab sõltumatu olema. Kui Lust rikub korduvalt seadust (ebaseadusliku sissetungiga), siis tuleb ka seda menetleda.
V
vangi tuleb panna  /   18:22, 31. aug 2018
lapsministrid kes riigile korvamatu kahju on tekitanud (ainult alkost -200milj aastas, jms) ja ikka veel ministri palka saavad.
T
täpsusta  /   18:25, 31. aug 2018
Sester pole nii lapsminister midagi -tema seda aksiisitõstmist läbi surus, et IRL saaks enda astmelisele tulumaksule rahalise katte (kasvõi paberil)
U
Urmas  /   18:37, 31. aug 2018
Alkoholi aktsiis oli igati õigustatud ja see ei ole kohe kindlasti "korvamatu kahju"!!!
Alkohol ei ole esmatarbekaup! Alkoholile võiks veel aktsiisimaksu juurde panna!
Alkoholiaktsiisi tõstmine oli igati õige samm ja toetan praeguse valitsuse alkoholipoliitikat!
N
nalja teed  /   23:54, 1. sept 2018
egas ministrid, rosimannused, miihalid, rõivad, lillod vangi panda, nad on väljaspool seadust vargad, kaabakad.
P
pedofiilid, ikka pedofiilid  /   18:35, 31. aug 2018
Pole au tunda seda Merle Luike aga pean temaga 100 protsenti nõustuma.
V
valvekoer  /   19:58, 31. aug 2018
Millega sa 100% nõus oled:
Et toimetaja ei pea fakti kontrollima?
Et toimetaja ei pea kriitilise loo puhul teise poole seisukohta küsima?
Mulle ka ei meeldi pedofiilid, aga ajakirjanikud võiksid kutse-eetikat järgida.
Lust ei järgi - ilmselt see on üks põhjus, miks ta on sekeldustesse sattunud.
Sama räigelt paneb puusse Luik, kes fakte kontrollimata asub arvamust avaldama.
Paraku ei ole see objektiivne ajakirjandus, vaid tõejärgne ...
U
uuria kesprok  /   18:43, 31. aug 2018
loomulikult lust peab vangis olema tõestus kah olemas isegi kinofilmipääl aga pedofiil seda peab tõestama otsima tööd tegema
P
pluuto  /   18:50, 31. aug 2018
mõlemad!
N
naja teete või   /   18:51, 31. aug 2018
need on ju litsikute erakonnast.
.
.  /   18:58, 31. aug 2018
mõlemad
K
Kristiina  /   19:03, 31. aug 2018
Mõlemad peaks saama karistada. Üks tingimisi,et udustab nüüd ja laimas hiljem ja pedofiil kes kuritarvitab reaalselt. Katrin saab trahvi halvemal juhul.. Katrini ainus hea saade oligi see mille eest kohtu all(pedofiilid ja kassivabrik) Pärast seda on nn.ohvrid,laim ja lahmimine.
A
arvamus  /   19:06, 31. aug 2018
nii mõnigi ajakirjanik "eksib" seaduse vastu, eesmärgiks reitingu ja populaarsuse tõstmine. Eetilisusest ei ole meedias juba ammu lõhnagi. Ehk oleks aeg alustada ajakirjanike karistamist võib olla tuleb ka läbi selle tasapisi eetika tagasi.
M
Muri  /   19:21, 31. aug 2018
Mõlemad peaks vangis olema. Eriti Lust ja loo autor muidugi :)
T
tsaar1918  /   19:30, 31. aug 2018
ei saa,sest muidu oleks kogu balitsus,riigikogu ja veel paljud kinni istunud.
K
Kuulge, hr Stahl!  /   20:15, 31. aug 2018
Meil siin on ikka päris oma, eesti, pedofiilid ja moslemid pole veel kedagi kasutanud. Neid endidki on siin väga vähe. Rootsi on hoopis teine asi. Kuid teilgi on oma lasteahistajaid ammu enne moslemeid.
J
JUST-  /   20:24, 31. aug 2018
muidugi Katrin vangi -pedofiilid ju me riigi kaitsealused.
Ä
ära puhu pas ka  /   20:33, 31. aug 2018
Ka Katrin pole puutumatu (kui sa tead, mida see tähendab).
Ta ise on enda ülbitsemisega jama kokku keeranud - helpigu nüüd!
Seadused kehtivad ka tema jaoks.
L
Laika  /   20:43, 31. aug 2018
Minul küll poleks selle vastu midagi kui keegi koju tungiks, koerad polegi ammu värsket liha saanud.
L
Liina  /   20:53, 31. aug 2018
Muidugi tuleb valemängijad paljastada, kuid selle saate lood on pigem kaheldava väärtusega ja sensatsiooni otsivad. Kuid kas need on ka kõik 100% õiged? Kas teisi süüdistanud inimene rääkis tõtt? Või tahtis telekasse pääseda? Või tahavad nad äkki millegi eest kätte maksta? Kuidas televaataja ja saatejuht seda kontrollida saavad? Aga ega ei olegi vaja midagi tõestada! Serveerime loo, pole tähtis, kas see on õige, kes süütult kannatada võivad saada.
Näiteks suurelt reklaamiti, et tippadvokaat ahistab klienti. Saate järgi asi pigem vastupidine. Ei tahaks tolle naise laps olla, kes oma ema sellist häbitut käitumist pidi ekraanilt nägema, ja ka klassikaaslased nägid seda kõike... Või advokaadi lapsed? Eetilisem oleks olnud selline lugu ära jätta, kuna täiesti süütud ohvrid saavad loo läbi kannatada. Ups, reitingut on vaja. Too väidetava pedofiili "ohver" olevat olnud probleemne nooruk, kes igasuguseid lugusid jutustas.
Võta siis kinni, kel õigus, kes valetas. Ja kas meie, vaatajad, oleme uurijaks või ajakirjanikuks õppinud? Kas me oleme pädevad otsustama? Paljud "ohvrid" tunduvad olema mingi psüühilise probleemiga, keda saatejuhi ära kasutab.
Aga tundub, et ajakirja toimetaja arvates tulebki inimesi õhutada omakohtule või? Ja pole tähtis, mis loo taga on? Kes süüdi, kes mitte? Polegi äkki kohtuid vaja? Lust mõistab süüd? Ja see ongi naljakas?
Kui laste pärast muretsete, äkki peaks nende tegemiste vastu huvi tundma, nendega usalduslikku suhet hoidma, et ta ei kardaks emale-isale öelda, kui mingi onu teda imelikke asju tahab tegema panna? Või oleme hommikust õhtuni tööl, lapsed ula pääl.
S
Sa räägid hüplevalt  /   21:41, 31. aug 2018
aga tundub, kui ma Sinust õigesti aru saan, siis olen Sinu lähenemisega nõus!
Sinu valu ja probleemidaga - õnnetuseks/kahjuks, selles point ongi - Lust pole kohtumõistja! Tema kohtumõistmine pole naljakas, vaid kurb!
K
Kristiina  /   23:21, 1. sept 2018
Tead see laste taha pugemine viskab üle. Küll täna koolis tegeletakse kiusamistega. ühiskond on arenenud. Külakoolides võib olla on probleem..
D
de sade  /   21:27, 31. aug 2018
Merle,palju teilt nupukese tellimine maksab.
ca 1000 sõna.
kas võtate veeru või sõnade pealt.
mis taks on,või annate tasuta
J
just  /   21:28, 31. aug 2018
Ajakiri "Just" juhtis ka u 2007 aastal tähelepanu neiu Katrin Lust-i tegemistele, aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Minu jaoks vastuvõetamatu, et ta räägib arvamuste, mitte faktide tasandil.
Ta on korduvalt süüdi mõistetud pressinõukogus kutse-eetika rikkumise pärast.
Kui ta mõistetakse süüdi ka kohtus (seaduse rikkumise pärast), siis ta on ju lihtsalt kriminaal, hälvik, kes püüab musta valgeks rääkida.
Palun fakte! - küllap ma oskan nende põhjal ise otsustada, kas keegi on kangelane või tõbras.
L
Lugeja  /   21:29, 31. aug 2018
Küsimus pole ju selles, kas tema tööstiil on eetiline või mitte-eetiline. Selle eest ei saa kedagi kohtusse anda. Tegemist siiski seaduserikkumisega, ning tal vedas et korteris kuhu ta tungis tõesti ka midagi sellist toimus. Sama hästi oleks võinud see suvalise inimese kodu olla, kelle peale keegi kaebas. Lustil pole võimalusi piisavalt, et eeluuringuid teha nagu on politseil. See on ohtlik tegevus ja selle eest peabki karistama. Pedofiilide paljastamise eest võib koos saadud kohtuotsusega siis ka medali või preemia juurde anda, aga rakendatud tegevusmeetodeid heaks kiita ei tohiks. Kohus võib siis pehmendavaid asjaolusid arvestada ja ka õigeks mõista, kui seaduses selline võimalus olemas.
H
hea küsimus  /   21:43, 31. aug 2018
võiksid olla nii üks kui teised, saaks ihana saatematerjali justiitsist
P
Pilv   /   22:50, 31. aug 2018
Milles see katrin syydi on, minu teada teeb ta kõik õigesti
K
kurg  /   23:23, 31. aug 2018
Pedofiil saab oma tegude eest ja Katrin oma tegemiste eest karistuse.Kohtunik veel küsib et kes,nagu kuupealt tulnud.
M
Mmm  /   03:01, 1. sept 2018
Nii pedofiilid kui ka lust peaks kinni istuma. Eesmärk ei pühitse abinõu. Loata sissetung kellegi elamisse peab olema karistatav. Vahet pole kas sissetungija on pätt või ajakirjanik
  /   05:13, 1. sept 2018
mõlemad võiks vahelduseks koos pokkrisse pista
U
ulme  /   06:59, 1. sept 2018
Vastus: vangis peaks olema Lust ja pedofiilid
S
see prokuratuur  /   07:54, 1. sept 2018
ju sülitab iseenda kaevu aga sellele pedofiilil tuleks munad pannkoogiks vajutada, et mäletaks kuids lapsi ahistada aga kasssimamma saata asumisele koos miljoni kassiga üksikkongi näiteks 30 ööpäevaks, et ta teaks kuidas loomadega ümber käija
K
koomik EV  /   08:14, 1. sept 2018
Riik ei tohiks koomiline olla aga ta on.
M
maamees  /   08:15, 1. sept 2018
See on juba ammu teada,et sulidele ei tohi midagi halba teha ja nende tegusid avalikkusele tuua.Ja siis imestatakse,et tänapäeval jõlguvad ringi kuritegelikud noortekambad.Noored näevad kodus oma vanemate tegusid pealt ja et neid ei karistata ja nii siis noorus möllab ka.Karistamatuse tunne ja muud ei midagi.
T
Taavi  /   08:20, 1. sept 2018
Ajad muutuvad- vanasti olid Tsapai ja Petka,nüüd ütled prokurör-inimene muigab,ütled prokuratuur, naerab nii, et piss püksis.
S
stop xam  /   08:24, 1. sept 2018
Prokuratuur on roosamannade käepikendus ja imestada pole siin midagi,kui räpase tagatoa eest on asutud võitlusse.
S
Sa, Merle,  /   09:19, 1. sept 2018
loed kindlasti ka kommentaare? Vaata, kas Eesti ühiskonnaga on ikka vaimselt kõik korras? Venelastel on hea ütlus: "Kedagi pole pikalt saata, kõik on ülemused"!
M
muig..   /   09:30, 1. sept 2018
Demagoog Luik on ise muidugi kõva "moraalijünger"..
V
vangis peavad olema   /   09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
K
kui praegu oleks keskaeg,  /   10:24, 1. sept 2018
siis ei jõuaks neid tuleriitasid kokku lugeda.
M
Mis Katrinil üle jäi?  /   10:43, 1. sept 2018
Teises artiklis seisab: "Lust märgib, et kuu enne pedofiililoo tegemist pakkus ta korrakaitsjatele ka koostöövõimalust, kuid talle vastati, et politseil puudub selleks huvi. „Mind pani imestama, et politseid isegi ei huvitanud asitõendid või materjalid, mis mul olid,“ ütleb ta."
Kedagi ju ei huvitanud.
P.S.Seda saadet ma ise vaadanud pole.
V
Vale ju  /   13:10, 1. sept 2018
Mania grandiosa, või tema pakkus koostööd ...
Ta välistas seadusliku uurimise.
T
tõega näkku  /   10:50, 1. sept 2018
Kas väidetava kurjategija ukse taga saab asitõendit tuvastada.?Kui seda pole, lükkab see sama Prokuratuur avalduse tagasi, Kas kuriteo paik saab olla püha ja puutumatu.Iga EV kodanik, Katrin Lust kaasa arvatud, saab näidata kodaniku initsiatiivi, selleks ei peagi olema ajakirjanik.Miks seda initsiatiivi maha surutakse, mille kasulikusest poliitikud suure suuga räägivad.Kas Eesti riigis on välja kujunenud maffiastruktuurid ,kes on pühad ja puutumatud ja kui nende tegevusvälja puutud saad karistada.
K
kahju  /   00:45, 2. sept 2018
et Katrin rikub kodanikuaktiivsust üles näidates seadust.
Selles point ongi, et ta pole formaalselt "kangelane", vaid "kurjategija".
!
!!!  /   12:03, 1. sept 2018
Muidugi teeb Katrin õiget ning tänuväärt tööd- Ainult et lüsims on selles, et kuidas? Ka uurimisel on omad erapooleud reeglid ja tema ründavatstiili, rinnaga pealeminekut ja jõuga siestrügimist on raske seaduslikeks nimetada.Igal interviueeritaval peaks olema õigus ütlustest keelduda ja võõrast mitte sisse lasta, kui ta seda ei soovi. Ning ebasoovitav külastaja minema saata.
Kui tähtis oleks vaid eesärk, mitte aga meetodid, vahest ehk paksime siis ülistama ka omaaegsed NKVD ülekuulakaid, kes samuti enda arust vajalikku tööd tegid. Mis sellest, et kumminuuti kasutades või sõrmi sahtli vaheale pigistades.
L
Lusti toetuseks  /   15:01, 1. sept 2018
Katrin on lihtsalt väga julge tüdruk nagu enamik meist ei ole. Neid peaks hoidma ja toetama, et meil riigis kõike räpast halli kalevi alla ei maetaks. Kisa teevad siin need, kel miskit hämarat varjata ja hirm iseenda paljastamise eest naha vahel.See kassipiinajate vabrik oli ju õõvastav lugu, miks ei tohiks niisuguseid tegelasi avalikkuse ette tirida? Ja vägistajamees, kes lihtsameelseid modellivälimusega tibisid oma ihulikes huvides ära kasutab? Pole ime, et oma suurele rahakotile panustades nüüd Lusti irriteerivad ja kohtuga ähvardavad.
1
15:01-le  /   16:19, 1. sept 2018
Tüüpiline lustilik suhtumine - kui mind ei toeta ja takka ei kiida, siis on midagi hämarat varjata. Aga igal asjal reeglid, vajalikud oskused-pädevus. Ja muidugi ka kutse-eetika erinevate teemade käsitlemisel. Praegu on nii, et tahad kellelegi kätte maksta, mine saatesse ja kalla oma vihavaenlane sellise si7aga üle, et... Kedagi ei huvita faktid, enamasti sõna-sõna vastu ja inimese maine ongi sopaga üle valatud. Kannatavad ka kõik selle inimese lähedased. Aga saatejuht hõõrub vaid õnnest käsi, jess, reitingud tulevad!
Õnn, et enam TV3-e ei näe! Ei taha sellist sopavalamist vaadata! Ei plaani ka Naistelehe tellimust enam pikendada!
A
anarhia  /   13:02, 1. sept 2018
kui kõik inimesed hakkaksid seadusi rikkuma ettekäändel, et hüpoteetiline kurjategija tegi rohkem pahandust, siis mis mõttega meil üldse seadused on?
N
nojah aga  /   13:51, 1. sept 2018
see et pedofiilid on olemas ei tähenda, et see peaks meie standard olema - et kui sa kõige rõvedam kurjategija pole, siis ei pea üldse vastutama.
*
***  /   14:06, 1. sept 2018
Pealkirjas esitatud küsimuse puhul kahtlust ei ole. Sellegipoolest on KL viletsapoolne ajakirjanik. Kas sellised eksperimendid muudavad reaalse krimi-uurimise kergemaks või hoopis takistavad seda? Oleme kuulnud juhtumitest, kus "protseduurireeglite rikkumine" viib kurjategija õigeksmõistmiseni.
Olen Lusti ettevõtmistest näinud vist ainult intervjuud Savisaarega. Mulje: ajakirjanik saamatu-aupaklik, intervjueeritav aga pahuralt ülbe.
H
Hei!  /   14:43, 1. sept 2018
Esimeste arvamuste hulgas on üks niisugune arvamus:
(vabandage, et kopeerin siia):
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud. Mida siin enam heietada (= juttu korduvalt & mitu korda
nii ja naa keerutada, korrutada)
Kunagi ammustel aegadel pandi karistuseks ka häbiposti. Näiteks, kohus määras,
et kurjategija istub kaelkookudes (raudvõru ümber kaela, käed-jalad ahelates linna keskväljakul.
Missugune häbi, kui kogu linn sai teada, kes oli pätt, lurjus, varas, kurjategija. Niisugusel mölkusel polnud pärast enam mingit võimalust ennast puhtana näidata, igaveseks häbistatud.
Ja võrdluseks > mis meil praegusel ajal toimub? Mõtelge, inimesed. Kes veel on suutnud end
mraalsena hoida.
H
Hei!  /   14:49, 1. sept 2018
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud.
H
Hei!  /   14:52, 1. sept 2018
vangis peavad olema / 09:33, 1. sept 2018
pedofiilid kui ka kutsikavabrikute omanikud.
Selle arvamusega on kõik öeldud.
H
Hei!  /   15:10, 1. sept 2018
Merle Luik! > Aitäh selle artikli eest.
Ausalt, ausad inimesed saavad väga hästi aru, et Katrin Lust on toonud avalikkuse ette jälki/jultunud julmureid. Hoiame ausaid ja moraalseid eestlasi
jõledike eest.
H
Hei!  /   15:10, 1. sept 2018
Merle Luik! > Aitäh selle artikli eest.
Ausalt, ausad inimesed saavad väga hästi aru, et Katrin Lust on toonud avalikkuse ette jälki/jultunud julmureid. Hoiame ausaid ja moraalseid eestlasi
jõledike eest.
A
aga  /   15:37, 1. sept 2018
ideaaljuhul otsustab siiski kohus, kas inimene on kurjategija või mitte. Pedofiilia on muidugi ühiskondlikult hell teema aga seda enam pingutatakse sellega üle. Nii uurijate, kohtunike kui ka kaaskodanike poolt. Tänapäeval piisab vaid näpuga näitamisest ja juba oledki pedofiil. Seejuures on ka juriidiline ülekohus kerge tulema. Käimasoleva nõiajahilaadse protsessi käigus piisab kohtuliku pedofiilipitsati saamiseks vaid veidi hooletust P2P vahendite kaudu porno tirimisest. Paned õhtul enne magamaminekut segase peaga mingi suhteliselt üldisest otsingutulemusest lampi esimesed 100 parimat seed'i tirima ja hommikul avastad, et kohale jõudnud 100 klipi seas on 2-3 lapsporri. Või tõmbad omast arust nime poolest mingit uusimat filmi või vähelevinud softi ning kohale jõudnuna selgub, et faili nimi oli fake ja tegelikult on jälle lastekas.
Ok, kustutad selle jama ära. Mõtled, et kõik ju ok, sest tegu eksitusega ja sa ei otsinud seda ega tõmmanud seda teadlikult ja nagunii kustutasid kohe ära kah aga kui õnne on vähe, märkasid su tegevust ka mendid. mis edasi saab, seda võib igaüks ise nuputada. Mõnel maal polegi vaja, et sul endal midagi arvutis oleks - piisab faktist, et ise tirides samaaegselt ka jagasid: distribution (levitamine). Minuga just nii juhtus. Neli ja pool aastat. Pääsesin tiba alla kolmega. Suur tänu "väga erapoolikule" ja professionaalsele kohtusüsteemile!
K
Kristiina  /   23:31, 1. sept 2018
Häbi pole või? Tule ja tunnista avalikult siis,et sa pole teinud. Anonüümselt kiunuda on pättide komme. Vilsar ka valetas,et vägistati teda mis kohtus tõestati... Oli juhus või õigemini teine kes tiris välja selle..
E
Eestlane  /   16:01, 1. sept 2018
"Karistusseadustik" kehtib kõigi kohta ja see sätestab:
§ 266. Omavoliline sissetung ja lahkumisnõude täitmata jätmine
[RT I, 12.07.2014, 1 - jõust. 01.01.2015]
(1) Valdaja tahte vastaselt hoonesse, ruumi, sõidukisse või piirdega alale ebaseadusliku tungimise või valdaja poolt esitatud sealt lahkumise nõude ebaseadusliku täitmata jätmise eest –
karistatakse rahatrahviga kuni 300 trahviühikut või arestiga.
(2) Sama teo eest, kui:
1) see on pandud toime elamiseks kasutatavasse ruumi tungimisega;
2) see on pandud toime vägivallaga;
3) on tungitud diplomaatilise puutumatusega maa-alale, hoonesse, ruumi või
4) see on pandud toime maa-ala, hoone või ruumi hõivamise või korrapärase tegevuse takistamise eesmärgil, –
karistatakse rahalise karistuse või kuni kolmeaastase vangistusega.
(3) Käesoleva paragrahvi lõikes 1 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, –
karistatakse rahatrahviga kuni 3200 eurot.
(4) Käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud teo eest, kui selle on toime pannud juriidiline isik, –
karistatakse rahalise karistusega.
[RT I, 12.07.2014, 1 - jõust. 01.01.2015]
R
rumal küsimine  /   17:02, 1. sept 2018
pedofiil on meie uhkus,au,mõistus ja iibetõstja
R
rainz  /   20:35, 1. sept 2018
pigem astus ta selle Zandi varbale!
T
tõeline dama googia  /   20:45, 1. sept 2018
Üks ei välista teist - Kui Lust sooritas vangi panemist vääriva kuriteo, siis see ei sõltu kuidagi sellest, kas pedofiilid peaksid vangis olema või mitte.
V
Vastus pealkirjale  /   22:06, 1. sept 2018
Loomulikult pedofiilid!!!
M
mortale  /   23:15, 1. sept 2018
amerikaniseerume 100-ga. kõik me teame ilmselt lugu kui usa-st, kus kodanik varastas naabrimehe autolt ilukilpisid. naabrimees tuli autosse ja teadmatusest sõitis üle varga jalgade, kes oli varjunud auto taha. mis sai edasi?? naabrimees mõisteti süüdi vargale vigastuste tekitamise eest. et tüüp kükitas seal kilpide varastamise plaaniga ei olnud kohtule teema.
I
ikkagi demagoogia  /   00:28, 2. sept 2018
Selline vastandus ei sobi.
Muidugi, pedofiilid peaks kinnimajas istuma, paraku Lust enda edevuses rikkus selle juurdluse ära ...
Las kohus otsustab, kas peab Lusti trellide taha panema ...
Minu arust (see on arvamus!) seda ei juhtu - ta saab tingimisi või veelgi leebemalt (trahvi), aga ennustamine on tänamatu töö.
Kõige rohkem kahju, et Naistelehe toimetaja ei suuda säilitada objektiivsus, vaid asub erapoolikult Lusti kasuks (ja Eesti õigussüsteemi kahjuks) arvama ...
Mina usun fakte ja Eesti õigussüsteemi!
N
Noh,  /   08:58, 2. sept 2018
üldse ei imesta enam, miks Naisteleht nii kehvaks on muutunud, kui ajakirjal selline jobu toimetaja. Vanasti ootasid ajakirja ilmumist, kuid enam mitte, sest sealt pole midagi huvitavat lugeda. Enam seda ajakirja ei telli. Igatsen nii väga Lahteina toimetatud Naistelehte ja Nipiraamatut...
A
aga mida  /   11:44, 2. sept 2018
sa üldse naistelt loodad?
.
...  /   09:19, 2. sept 2018
Nii tobedalt ei saa küsida, tädi Merle. Kui on ära teeninud, siis mõlemad.
I
Ilmar  /   11:03, 2. sept 2018
Eesti prokuratuur on üks kamp skaute ja gaide.Täpselt õige et minnakse suurte viledega peale,aga endal pooled tõendusmaterjalid kontrollimata või siis pole neid üldse.Nii läksid vett vedama Kenderi lugu,maadevahetuse saaga venis aastate pikkuseks ja sellel on ikka veel roiskunud lehk juures.Karta on et sama teed läheb Savisaare juhtum.Aga nii juhtubki kui need kes asja tundsid saadeti ära pensionile ja ülikoolist tulnutel on nina alles tatine ja kogemustest napib.Kuidas sai muidu võimalikuks et prokurör lekitab tähtsa protsessi andmeid.Isegi kui see juhtus nö. kogemata ei oleks see inimene pidanud enam prokuratuuris ega üldse justiitsvallas jätkama(meenutage Savisaare protsessi algust).
J
juuri  /   15:25, 2. sept 2018
juurija kuurija lust kinni,
P
Paistab  /   15:48, 2. sept 2018
siis, et Eesti õigusriik on hakanud kurjategijaid kaitsma ja õigeid pokri pistma. Mis si.ta riik või asi, ikka pätt pääseb. Selliste kahtlustega inimeste korterisse peakski palja kahtlusega sisse minema ja paljastama. Mis sellist räm.psu hoida üldse.
P
Pille  /   09:21, 4. sept 2018
Mida??? Merle Luik vaatab seda saadet koos perega ehk siis koos oma lastega :O See pole ju koguperesaade! Miks lapsi sellise sopaga koormata?
Õige ema oleks perega vaadanud ETV pealt Osooni, kus lapsed saaksid teadmisi looduse ja keskkonna kohta. Mida nad Kuu-uurijast näevad-kuulevad? Aga nüüd ei imesta, miks laste sõnavarasse roppused kuuluvad.
Loodan siiralt, et ta lastele porri ei näita!
N
Nimrod   /   23:06, 5. sept 2018
Vangis peaks olema minu meelest Katrin Lust, ta on selle välja teeninud.

Loe ka neid lugusid