Toit

EI MINGIT ÜLESÖÖMIST: viis nippi, kuidas stressiga toime tulla! (1)

Naisteleht.ee, 25. september 2018, 14:20
 PantherMedia/Scanpix
Kas oled märganud, et stressi ja pingete ajal käid sagedamini külmiku vahet? Haarad poest mitut erinevat šokolaadi, mis järgmiseks päevaks juba kõhus ja unustatud on. Tahaks ju stressi ja pingetega hakkama saada, aga talje võiks kah ikka alles jääda...

Prevention.com jagab viis soovitust, kuidas mitte ülesüüa, kui oled stressis.

1. Tähtajad ja pinged tööl

Vale: liiga palju kohvi, vähe und, palju söömist ja magusat.

Õige oleks iga 30 minuti järel laua tagant tõusta ja liikuda.  Siruta end, tee teed, mediteeri või näksi midagi tervislikku.

2. Lapsed on haiged

Vale: jätad trenni vahele, sööd pidevalt, muretsed ja tunned süüd tegemata töö tõttu.

Õige oleks teha joogat või zumbat. Palu abi töökaaslastelt, et nad sind tööl aitaks.

3. Ärireis

Vale: jätad toite vahele, sööd lennujaamas, sööd liiga palju.

Õige oleks omale tervislikud vahepalad lennukisse kaasa võtta. Ära unusta söömast tervislikku hommikueinet.

4. Tülid abikaasaga

Vale: jätad trenni minemata. Haarad kausiga jäätist ja õgid seda televiisori ees.

Õige oleks minna jalutama või sõbraga rääkida. Mediteeri või veelgi parem - räägi oma abikaasaga asjad selgeks.

5. Vanemad on haiged

Vale: ei mingit trenn ega normaalset toitu. Sa ei maga piisavalt ja muretsed.

Õige oleks haiglas muretsemise asemel võimalikult palju liikuda - kasvõi haiglas. Mediteeri, venita, lõõgastu - sunni end liikuma iga 30 minuti järel. 

1 KOMMENTAAR

s
Sample 13. detsember 2018, 15:08
magisk manager app

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee