Toit

Vitamiinide sõnastik – kellele ja miks? 

Kerti Tamm, 30. september 2018, 18:01
A-vitamiin Pexels
Organism vajab vitamiine – see on kindel. Paraku ei pööra me igapäevaelus sellele kuigi palju tähelepanu. Kahjuks põhjustab vitamiinipuudus aga tihti tervisehädasid ja -riske.

Parim viis vitamiinide tagamiseks on tasakaalustatud mitmekülgne toit: puu- ja köögiviljad, rikastatud piimatooted, täisteraviljad. Siiski ei pruugi me erinevate koostoimete ja elukeskkonna tõttu kõiki vitamiine toidust kätte saada.

Kõigi Naistelehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

8. oktoober 2018, 12:11
HEA NII KÕHULE KUI AJULE! Punane peet aitab nende tervisehädade korral
3. oktoober 2018, 09:45
Mis juhtub, kui sa ei anna imikule D-vitamiini? Aga siis, kui annad liiga palju?

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee