Ilu ja mood

Ülekilodest priiks keskealisena? 30 nippi, kuidas sellega hakkama saada!

Naisteleht.ee, 9. oktoober 2018, 10:10

3 KOMMENTAARI

s
Siis/ 9. oktoober 2018, 23:01
Ma ei saagi muud teha kui ainult söömisele moelda
k
Kätlin Heinsoo/ 9. oktoober 2018, 17:14
Ma loodan, et see aasta tehaks noortel naistel Eestis ajateenistus kohustuslikuks.
h
hm/ 9. oktoober 2018, 15:00
alustaks sellest, mis vanus on keskiga? Naistel lööb menopaus üsna palju asju ihus sassi - hormonaalne seis hakkab olema hoopis teine ja keha peab sellega harjuma. Ka toitainete kogused-vajadused on sellega seotud. Rohusöömise soovitus on üsna naiivne - see ise ei muuda kehakaalus suurt midagi. Hoopis olulisem on teadvustada toitainete kvaliteeti ja koguseid. Tuleb arvestada, et vanus hakkab esimesena ära võtma lihaskonda ja kui nüüd jätta ka toidust välja kvaliteetne loomne valk, siis kaob muidugi ka kaal. Sest lihas kaalub rohkem kui pekk! Ja kogused on väga individuaalsed. Ka see, kas need soovitused on näiteks neljakümnesele või viiekümnesele, võib olla vägagi erinev.
e
Et keskeas/ 9. oktoober 2018, 13:23
ei kimbutaks ülekilod, pead juba lapsest saati füüsilist tegevust leidma. Ja seda võrdlemisi palju väljas. Ah, mis ma targutan, noored ju seda ei kuula.
s
sex/ 9. oktoober 2018, 16:11
alandab kaalu, või täpsemalt, ei lase ülekaalu niisama tekkida.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee