Toit

HOMMIKUSÖÖK ON OLULINE: kuus viga, mis võivad ihule kilosid juurde tuua! (1)

Naisteleht.ee, 12. oktoober 2018, 10:10
 PantherMedia/Scanpix
Hommikusöögi olulisusest on korduvalt räägitud, aga ometigi ei piisa ainult selel söömisest. Oluline on ka see, et mida me sööme.

Ka hommikusöögiga võib teha vigu, mis ülekilodest vabanemise asemel vööle sentimeetreid hoopis juurde tuua võivad, vahendab portaal Go Fit Stay Fit.

Kuus asja, mis hommikusöögi puhul olulised on

1. Kui sa sööd hommikul liiga vähe

2. Joo vett - soovitatavalt juba enne hommikusööki

3. Valmistoidud - eelista alati värsket ja ise tehtud toite.

4. Valk - su hommikusöök peab sisaldama valku. Kõht püsib kauem täis ja keha saab vajaliku energia.

5. Magustoit ei pea kuuluma meie igapäevaellu. Samuti tuleks koogi ja saiakeste asemel eelistada puuviljasalatit.

6. Mahl. Loobu karastusjookidest, et valida tarbimiseks tervislik mahl. Hommikul sobib selleks suurepäraselt sidrunimahl.

1 KOMMENTAAR

a
ADam Cole 19. oktoober 2018, 10:36
Will this one?https://www.google.com

Sisuturundus

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee