Varia

Uni ei tule? Kliiniline psühholoog annab nõu, kuidas hommikul puhanuna ärgata! 

Triin Raestik, 8. november 2018, 16:16
PAREM ENESETUNNE: "Enda motiveerimiseks mõtle hoolikalt sellele, kui palju hea uni ja puhanud olek sinu päevaseid tegemisi mõjutada saavad," ütleb unenõustaja Krista Peet. Johan-Paul Hion
Kvaliteetset und soodustav käitumine ja keskkond mõjutavad seda, kas ning kui kiirelt õhtul sängi pugedes magama jäädakse. Millised on unehügieeni reeglid ja miks neist tuleb kinni pidada, selgitab unenõustaja Krista Peet.

"Unehügieen on kogum soovitusi, mida tuleks hea ööune nimel järgida," ütleb 4 Kliiniku unenõustaja, kliiniline psühholoog Krista Peet.

Kõigi Naistelehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee