Silmaring

Ideaalvormi soodsalt ja mõnusalt koos kummilindiga! 

Triin Raestik, 7. jaanuar 2019, 14:59
harjutused kummilindiga Daisy Lappard
Kummilint on taskukohane alternatiiv jõusaalile, mille abil end koduseinte vahel vormi ajada. Vajadusel mahub pisike ja tõhus abivahend kenasti ka reisikohvrisse ning erilist hoolitsust ei vaja.

KI Therapy OÜ füsioterapeudid Kaia Otti ja Triin Teder koostasid Naistelehele võimlemiskava, kuid paluvad enne harjutuste tegemist kahte olulist asja meeles pidada: lindi sisse ei tohi sõlmi unustada ja seda külmas kohas hoiustada. Muidu võib see rabedaks muutuda. Enne iga kasutust kontrolli aga üle, et treeningvahendis ei oleks katkiseid kohti. Ka harjutusi sooritades tuleb valvas olla, et lindiots pihust plaksatades näiteks silmi ei tabaks. Tee kõiki harjutusi 15–20 korda, kolm seeriat järjest.

Kõigi Naistelehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee