Toit

AUSTA END JA OMA KEHA: 11 soovitust, et kehaga sõbraks saada 

Naisteleht.ee, 7. jaanuar 2019, 18:00
 PantherMedia/Scanpix
Kõiki ajakirju ehivad justkui piitspeenikesed ja ideaalset elu esindavad modellid. On see tõesti nii? Kas ka sind ihkad olla täiuslik? Või äkki oled liialt karm enda vastu? Usud liialt kergekäeliselt seda, mida sulle näidatakse? 

Uus aasta on alanud, mistõttu on ideaalne aeg on ellu positiivset energiat tuua, soovitab portaal Health.com.

Mida teha, et endaga tänavu paremini läbi saada? Kuidas endasse positiivsemalt suhtuda?

1. Korrasta oma sotsiaalmeediat

Kas jälgid saledaid staare? Või ilmuvad su uudisvoos pidevalt postitused dieetidest ja fotodest  pealkirjaga " Enne ja pärast"?! On aeg need "taksitajad" oma teelt kõrvaldada. Sageli ei ole need motiveerijad, vaid pigem tekitavad enam meelehärmi ja masendust.

2. Ignoreeri moetrende, mida su kehakujule soovitatakse. Kanna seda, mis sulle meeldib!

Tõenäoliselt on sul kapis rõivaid, mis sulle väga meeldivad. Ometigi oled need surunud kuhugi peitu, sest moeeksperdid laidavad maha mõtte, et need võik sinu kehakujuga sobida. Kas riietud enda jaoks? Või mõne stilisti jaoks? Ole enesekindel!

3. Ära sunni end sööma midagi, mis sulle ei meeldi.

Köögiviljad ja puuviljad on kasulikud, kuid see ei tähenda, et peaksid neid kõikjal kasutama.  Veelgi hullem - ainult neist toituma.

4. Iganädalane kaastunde meditatsioon.

Kõige karmimad oleme enda vastu me ise. Otsime ja näeme alati negatiivset. heidame positiivse kõrvale.

5. Proovi iga kuu mõnda uut treeningut.

Mõjub hästi su vaimule ja kehale. Eriti siis, kui sa pole seda üht ja õiget veel leidnud. Samas aitab sul ka oma maailmapilti avardada.

6. Tegele iseenda ja häbistamisega.

Kas oled enda vastu liialt karm? Pead ja kutsud end paksuks? On aeg madalast enesehinnangust vabaneda! Hinda end ja oma keha! Nüüd ja kohe!

7. Hoia eemale sõpradest, kelle jaoks on nende keha kinnisideeks.

Ära jälgi neid sotsiaalmeedias ega otsi liigselt kontakti.

8. Osta endale kaks uut paari treeningrõivaid.

Veelgi parem - olgu need pöörased ja kirevad! Ka mõni eriti pööraselt äge sõnum aitab sind treeningutel motiveerida.

9. Sea eesmärgiks olla ebatäiuslik.

Vähemalt korra kusu tee midagi, milles sa oled halb. See aitab sul hirmudest üle saada, kuid kogeda ka uusi asju. Lõpuks avastad, et tõestad iseendale -sa suudad palju rohkemat!

10. Hinga ja tunne kohalolu enne iga söömist.

Ära lahmi toitu, vaid naudi seda. Nuusuta ja naudi lõhna, iga väikest palakest ja selle imelist maitset.

11. Hoolitse oma keha eest.

Mitte 10 kilo kergema või raskema, vaid selle keha eest, mis sul praegu on.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee