Toit

Kuidas pärast trenni söögiisu ohjeldada? (2)

Naisteleht.ee, 1. veebruar 2019, 09:20
Ära unusta veejoomist!  Pexels
Kehakaal ja treenimissagedus on omavahel seotud, kuid kuidas ohjeldada pärast treeningut kallale kippuva ohjeldamatu näljaga?

Daily Mail annab nõu.

* Joo vett! Kui teed trenni, ei tohi veejoomist unustada. Sest kui keha on janus, võib see panna sind sööma. Joo vett nii treeningu vältel kui pärast seda. Eriti oluline on joomine jõutreeningu ajal.

* Tee kõrge intensiivusega trenni. On leitud, et kõrgema intensiivsusega treeningud (näiteks rattasõit) vähendab söögiisu, madala intensiivsusega treeningud (näiteks jooga), võib sind aga seevastu sööma panna. Samamoodi tekitavad söömistungi ujumine ja vesiaeroobika.

Et sa pärast trenni kohe õgima ei kipuks, söö pool tundi enne treeningut valke ja süsivesikuid. Ning parim aeg madala intensiivsusega treeninguteks on aeg pärast õhtusööki.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee