Sina ise

Enneta osteoporoosi! Võimle nende 5 lihtsa harjutusega luud tugevaks 

Triin Raestik, 12. märts 2019, 17:00
 Erki Parnaku
Et luustik oleks tugev ja osteoporoosioht ei kummitaks, on vajalik pidev erisuunaline koormus. Füsioterapeut Kaia Otti soovitab koduseks võimlemiseks viit luutihedust suurendavat harjutust.

Et olla tugev ja vastupidav, vajab luustik võimalikult erinevates suundades koormusi. «Suurepärased luude tugevdajad on näiteks erinevad pallimängud. Ka tantsimine, mida enamasti ju spordiks ei peetagi, on luude seisukohalt suurepärane ning võimetekohane igas vanuses,» õpetab füsioterapeut. Kui aga eelnev tundub siiski liiga suure koormusena, piisab ka lihtsalt võimlemisest.

Kõigi Naistelehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee