Sina ise

VÄÄRT NÕU | Kuidas tulla toime kevadväsimusega? (2)

Triin Raestik, 6. märts 2019, 16:00
 Pixabay
«Kevadised valgusküllased ja pikemad päevad nõuavad rohkem energiat ning võivad muuta hormonaalset seisundit nii, et tekib kevadväsimus,» ütleb Katriito nõustamis- ja psühholoogiakeskuse psühholoog Geia Randma ning jagab nõu, kuidas sellega toime tulla.

Spetsialisti sõnul kipub kevadväsimus kimbutama enamasti märtsis või aprillis ning kestab kaks kuni kolm nädalat. Oluliste muutustena märgatakse siis energiapuduust, ärrituvust, tähelepanu hajumist, kurbust, huvi kadumist jm. Paari nädala möödudes, kui keha on pikemate päevadega harjunud, peaksid mööduma ka nimetatud sümptomid.

Kõigi Naistelehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

2 KOMMENTAARI

p
Pigem Stress enne Õiget kevadet --SEDA Poliitikute Möga on kuulata ,küll ja küll 7. märts 2019, 10:57
See Kevad hilineb -- Veel üks kuu oodata ; Pool aprilli olevat samasugune tuuline jahe ja väga sajused ilmad Eest...
(loe edasi)
v
vana toriseja 6. märts 2019, 21:26
Eestis ei saa 2019 aastal kevadväsimust tulla tänu kahtedele valimistele ja dopinguskandaalidele.

PÄEVATOIMETAJA

+372 666 2126
merle.luik@naisteleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 22 33
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee