Inimesed

Vesiaeroobika – treening, mis sobib noorele ja vanale, paksule ja peenikesele 

Silja Paavle, 30. september 2019, 19:12
TEHKE JÄRELE: Kuigi Merle on kirglik ujuja olnud läbi elu, andis ta kaheksa aasta eest sõrme ka taliujumisele. Nüüd on ta ujumisvõistlustel arvestatav konkurent eakaaslastele igal aastaajal.Foto: Marek Lillemaa

Vesiaeroobikaga pole kunagi hilja alustada. Ühtlasi on praegu kõige õigem aeg hakata harrastama talisuplust, julgustab Türil tegutsev treener Merle Vantsi.

Merle (54) sõnul tõuseb vesiaeroobikast tervisele väga suurt kasu.Esiteks ujumine karastab ja karastatud immuunsüsteem on tugevam ning haigestutakse harvem.

Teiseks teeb see head eakatele ja liigesehaigetele. «Vesi võtab keha koormusest osa ära ja tunduvalt lihtsam on liikuda. Vees liikumine ei koorma liigeseid karvavõrdki,» selgitab treener. Eakamatel, kes enam tavapärasesse aeroobikatrenni hüplema ei kipu, on just vesiaeroobika enda vormis hoidmiseks parim ala.

Edasi lugemiseks: