Inimesed

Eha Urbsalu: missitiitel tänapäeval enam suurt ei maksa 

Silja Paavle, 4. märts 2020, 09:30
PARIM PAIK: Eesti loodus ja siinsete taimede väekus inspireerisid Ehat oma kosmeetikamarki looma. Keemiast üleküllastunud Ameerika naised võtsid selle õnneks ka vaimustunult vastu.Foto: Erakogu
Teismelisena tekkinud huvi isetehtud näomaskide vastu on Ameerikas elava eksmissi Eha Urbsalu viinud oma kosmeetikabrändi loomiseni – naine on asunud maailma vallutama ökokosmeetikaga.

Idee luua isiklik kosmeetikamark Viking Beauty Secrets (viikingite ilu saladus – toim.) kogus Eha (47) mõtteis hoogu tasapisi. Seda toitis teadmine, et Eestis ja Skandinaavias on looduslähedust nii toidus kui ka kosmeetikas oluliseks peetud pikki aastaid. Ameerikas, kus Eha elab viimased 30 aastat, pole see aga sugugi igapäevane nähe.
«Kahjuks kasutatakse siin kõikjal palju kemikaale. See on päris õudne,» nendib naine. Ta toob näiteks, et kui Euroopa Liidus on ilutoodetes keelatud umbes 1300 kemikaali kasutamine, siis Ameerikas vaid 30. «Eesti on loodusläheduselt ja kõikvõimalike toodete ning toidu tervislikkuselt Ameerikast kõvasti ees,» kiidab ta.
Kuid et ökondus on pead tõstmas ka suure lombi taga, viis aastas paar-kolm korda kodumaa vahet sõitnud Eha alati nii endale kui ka sõbrannadele üht-teist looduskosmeetikast kaasa. Nõudluse kasvades hakkaski tasapisi sündima mõte oma brändi loomisest. Nii lõigi eestlanna poolteist aastat tagasi oma firma ja hakkas sihipäraselt tegutsema.

Edasi lugemiseks: